Chinese Crested iFokus

Chinese Crested

Etikett: ccd-snack-övrigt
LĂ€st 868 ggr
Visper
3

HĂ€rliga Hund

😂Jag sĂ„g att tidningen "HĂ€rliga hund" har en artikel om CC i numret som kom ut igĂ„r.

Jag har skummat artikeln. Tips Àr appen" Readly" som man fÄr prova gratis i en mÄnad. Massor med tidningar och dÀr finns "HÀrliga hund"bland en himla massa tidningar av alla sorter.

Ha en trevlig dag allihop
trots vÀdret.

Cahira
0

Bra tips!

SajtvĂ€rd för Vallhundar, PĂ€lsvĂ„rd & KlickertrĂ€ning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Visper
0

# 1 Tack för responsen. Ibland kÀnns det lite ödsligt hÀr!

[fabienne]
0

Jag gjorde ett konto och laddade ner appen och blev positivt överraskad. Vilken bra grej! Synd att man bara fick lÀsa ett nummer av varje tidning i gratisversionen bara, jag hade gÀrna lÀst allihop. :) Jag hade aldrig lÀst HÀrliga Hund förut, tyckte tidningen var okej!

Visper
0

#3 OJ!!Jag har tillgĂ„ng till en massa tidningar . Kanske har betalat utan att begripa bĂ€ttre. Men jag kommer att fortsĂ€tta med appen ett tag till. Visserligen Ă€r det en hög tidningar dĂ€r som jag inte skulle köpa men  jag har prenumererat pĂ„ "HĂ€rliga hund" förut och gillar att prova matrecept dessutom.

[fabienne]
0

#4 UpptÀckte just att jag ocksÄ kan lÀsa flera nummer av samma tidning! Jag sökte lite och nu fick jag lite mer info. Det finns tydligen tvÄ gratisversioner; en dÀr man fÄr lÀsa ett nummer av varje tidning, och en som Àr tidsbegrÀnsad. Om jag förstÄtt rÀtt nu. :)