HĂ€rliga Hund
đJag sĂ„g att tidningen "HĂ€rliga hund" har en artikel om CC i numret som kom ut igĂ„r.
Jag har skummat artikeln. Tips Àr appen" Readly" som man fÄr prova gratis i en mÄnad. Massor med tidningar och dÀr finns "HÀrliga hund"bland en himla massa tidningar av alla sorter.
Ha en trevlig dag allihopâŠtrots vĂ€dret.
Bra tips!
SajtvÀrd för Vallhundar, PÀlsvÄrd & KlickertrÀning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
# 1 Tack för responsen. Ibland kÀnns det lite ödsligt hÀr!
Jag gjorde ett konto och laddade ner appen och blev positivt överraskad. Vilken bra grej! Synd att man bara fick lÀsa ett nummer av varje tidning i gratisversionen bara, jag hade gÀrna lÀst allihop. :) Jag hade aldrig lÀst HÀrliga Hund förut, tyckte tidningen var okej!
#3 OJ!!Jag har tillgÄng till en massa tidningar . Kanske har betalat utan att begripa bÀttre. Men jag kommer att fortsÀtta med appen ett tag till. Visserligen Àr det en hög tidningar dÀr som jag inte skulle köpa men jag har prenumererat pÄ "HÀrliga hund" förut och gillar att prova matrecept dessutom.
#4 UpptÀckte just att jag ocksÄ kan lÀsa flera nummer av samma tidning! Jag sökte lite och nu fick jag lite mer info. Det finns tydligen tvÄ gratisversioner; en dÀr man fÄr lÀsa ett nummer av varje tidning, och en som Àr tidsbegrÀnsad. Om jag förstÄtt rÀtt nu. :)