Chinese Crested iFokus

Chinese Crested

Etikett: ccd-snack-övrigt
LĂ€st 1132 ggr
[elmaek]
2014-03-22 16:56
2

22/3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag alla fina đŸ€—

Morgonpromenaden vid 07 fick bli pÄ 5 minuter, strÀcka pÄ benen och fÄ frisk luft i lungorna.
Vid lunch gick vi till skogen. Rask promenad, joggade, traskade/hoppade bland blÄbÀrsris och sedan satte vi fokus sÄ fort vi bara kunde upp för en brant backe (tvÄ gÄnger). Sammanlagt, allt som allt, sÄ var vi ute i 1 timme och 10 minuter!
För nÄn timma sen vart det en runda pÄ 30 minuter!

Molly har Ă€ven fĂ„tt sitt ansikte klippt 🙂 Lite vĂ„r-fin! SĂ„ nu Ă€r hon len och liten, lite fjun kvar dĂ„ jag inte Ă€r sĂ„ noga med att fĂ„ bort 100% hĂ„r. Kan inte sluta kolla pĂ„ henne
 hon Ă€r verkligen sĂ„ underbart vacker! ❀

Molly har dÀckat, jag har kokat kaffe och ska ta det lugnt nu!

[Nude]
2014-03-22 17:29
0

#0 Ja, Molly Àr verkligen en jÀttesöt liten tjej!

Jag har gjort en storstÀdning hÀr inne idag igen. Denna gÄngen gick jag via "Senaste inlÀgg" istÀllet för varje diskussionsÀmne för sig och det jag hade missat en hel del vid förra rensningen.

Jag blev imponerad av Shanti&Luna som var SajtvÀrd under de första Ären. Hon kÀmpade lÀnge med fÄ medlemmar och vÀldigt liten aktivitet, men hon gav sig inte. Jag tycker det Àr lite synd att hon Àr borta för nu nÀr jag lÀst flera av hennes inlÀgg, sÄ ser jag vilken tillgÄng hon varit.

[elmaek]
2014-03-22 17:38
0

#1 Tack đŸŒș

Vad duktig du Àr!

[Nude]
2014-03-22 18:11
1

#2 Duktig och duktig!! Jag Ă€r född med ett ogillande för brist pĂ„ struktur. Det ska vara klart och tydligt och enkelt att hitta
 Annars strejkar min hjĂ€rna
 *fniss*

Det fanns en hel del bra information dÀr inne bland de gamla inlÀggen och det har jag förstÄs lÀmnat kvar. Det Àr inte fel att lÀsa igenom det som tidigare skrivits i det Àmne, man sjÀlv vill veta mer om.

IntehÀrutandÀr
2014-03-22 19:23
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har varit pÄ Framtidsmuseet med killen och hans barn. Det var mys, min son kunde inte följa sÄ honom saknade jag. Kom hem till en överlycklig Spike. Plutten.

[elmaek]
2014-03-22 19:28
0

#4 Museum gĂ„r jag vĂ€ldigt sĂ€llan till
 borde skĂ€rpa mig pĂ„ den punkten och ge det en chans 🙂

IntehÀrutandÀr
2014-03-22 19:37
1

#5 Ja, det Àr faktiskt riktigt kul. Detta Àr för hela familjen för man fÄr trycka Ä prova en massa. T ex kolla hur mkt man vÀger pÄ mÄnen, solen, jupiter osv, veva igÄng el som fÄr tv, lampa, mixer att starta, se pÄ planetfilm under kupoltak, pilla med magnetism, kolla i olika speglar och en massa mer.