Annons:
Etikettpälsvård-hudvård-och-problemhud
Läst 1214 ggr
Autonom
11/17/19, 9:35 AM

Nakengrad 5

Hej. Jag har en omplacerad kines. Tror att det är en naken grad 5. Den päls hon har är sträv, gles och ser ovårdad ut trots bad med bra schampo. Jag har en puff sedan tidigare och använder Pure Paws produkter. Raka eller inte…vad tycker ni?

Annons:
Fridaaaa
11/17/19, 10:13 AM
#1

Min kines är grad5
Jag rakar rätt ofta, då hennes hud är bättre nedrakad, går längre tid dock på vintern då hon är väldigt lättfrösen^

rakar ansiktet

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Autonom
11/17/19, 12:43 PM
#2

Tack för råd. Har du något foto på henne? Ansiktet har jag rakat precis som på puffen.

Fridaaaa
11/17/19, 1:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#3

Hittade inte så bra bilder men första är hon rakad, andra orakad :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Autonom
11/17/19, 9:28 PM
#4

#3 ser inga foton.

Fridaaaa
11/18/19, 8:20 AM
#5

 #4 De syns för mig, måste vara något krux med din dator/telefon

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Autonom
11/18/19, 9:55 AM
#6

#5 Nu ser jag. Bytte till fullversionen. Din hund i päls ser precis ut som min lilla gumma. Tack för hjälpen.

Annons:
Fridaaaa
11/18/19, 10:05 AM
#7

#6 vad bra :) 
vasegod! :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

-Cissi-
11/30/19, 5:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#8

Mina tikar är båda 5:or och jag tycker dom är snyggast nerrakade. Och så ställer jag ut så då är det ju ett måste. Sen kommer man åt huden bättre när man badar dom nakna för att se till så dom inte får problem med pormaskar osv. Hur seedande hund ut i dagsläget?

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Autonom
12/6/19, 2:48 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

#8 Förlåt för sent svar. Jag ska raka ner henne men är bekymrad för hur mycket hon kommer att frysa nu i vinter. hon fryser redan trots täcke. Pälsen ser fullkomligt bedrövlig ut.

-Cissi-
12/13/19, 7:26 PM
#10

Klipp ner henne du! Jag klär mina i dubbla lager när det är väldigt kallt. Har du Facebook finns det en grupp som heter sy till djuren köp och sälj, där finns människor som kan hjälpa att sy/sticka kläder som blir måttsydda till din hund

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Autonom
12/15/19, 11:37 AM
#11

#10 Jag har inte Facebook längre. Men jag har mönster sedan förut från "Liten Tass" och stickbeskrivningar. Jag har klippt ner henne. Hon är kastrerad nyss och har en babybody i storlek 80. Den sitter som en smäck och då kan hon inte slicka såret. Hon trivs verkligen i den. Slipper krage. Tack för råd.

Upp till toppen
Annons: