Annons:
Etikettövrigt-off-topic
Läst 651 ggr
[Wilbur]
2/4/17, 5:22 PM

Lördagsmys

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag börjar melodifestivalen. Tidningarna kommer att fyllas med melloskvaller i ett gäng veckor framåt! Jag personligen är inte så förtjust i själva tävlingen, men det är en trevlig anledning att slöa i soffan med sina fluffkompisar <3 Tittar ni på melodifestivalen med en trött liten hund vid sidan om er?

Annons:
MaaariaS
2/4/17, 5:24 PM
#1

Nej jag kollar inte på melodifestivalen,men vi tittar på annat och myser här hemma ❤️

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Fridaaaa
2/4/17, 5:25 PM
#2

Kommer nog ha det på, men brukar inte titta så mycket. Sällan det är bra artister hehe. Men blir nog film eller annat istället, med två sovande hundar runt mig , Happy ligger helst under täcket hihi :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Wilbur]
2/4/17, 5:30 PM
#3

#1 Men det är härligt det med 😍 man kan ju alltid skylla på Mellon ;)

[Wilbur]
2/4/17, 5:32 PM
#4

#3 Så brukar det bli. Man tapar lätt fokus och sedan glömmer man bort efter hand vilka som varit med tills de dyker upp i en "extra" omröstning någonstans innan final ;) Film med hundar och täcken är det bästa!

MaaariaS
2/4/17, 7:09 PM
#5

#3 Absolut det är jättemysigt ❤️Finns alltid nått att skylla på 😂

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

[Wilbur]
2/4/17, 7:13 PM
#6

#5 Är det möjligtvis då att vi hundmänniskor är lite lillgamla? Jag själv är 25 och ratar klubben för att hänga med mina hundar any day ;)

Annons:
MaaariaS
2/4/17, 7:24 PM
#7

#6 Hundar är bättre än människor och jag umgås hellre med Max än är nån annanstans ❤️Hahaha jag ÄR gammal 😃

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Fridaaaa
2/4/17, 7:25 PM
#8

Jag är 26 år och aldrig gått på krogen eller klubbar xD
Hemmafester som yngre men inte mer än så :P

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

-Cissi-
2/15/17, 10:28 PM
#9

Bryr mej inte om Melodifestivalen. Kan kolla på den stora med alla länder. Men Meh.. orka :P Påtal om att vara Lillgamal, är 25. Aldrig varit på krogen. Aldrig varit på nån fest, är ingen social människa. Är hälldre med djuren. :P

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

MoaE
2/19/17, 10:05 PM
#10

Sunda ni låter, att vara hemma med djuren är så mycket bättre 😍

Upp till toppen
Annons: