Annons:
Etikettövrigt-off-topic
Läst 842 ggr
MaaariaS
11/24/16, 6:49 PM

Julklappar till era hundar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Köper ni julklappar till era hundar?(Om ni gör det får ni gärna lägga upp bilder i denna tråden på vad ni gav era hundar sen)

Jag köper julklappar till Max,han älskar att öppna paket,så han får en julklapp hemma,en leksak och sen får han nått slags ben där vi firar julafton sen.

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Annons:
[Wilbur]
11/25/16, 3:06 PM
#1

Ja det är superkul att ge dom paket. Vet inte vad de ska få i år så denna tråden får gärna inspirera !

MaaariaS
11/25/16, 6:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Leksaken inhandlad,nu är det bara nått slags ben kvar att handla till Max och den andra hunden som är med på julafton + en julklapp till katten som är där med 🙂

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

[Wilbur]
11/26/16, 11:14 PM
#3

Så söt! Måste också köpa till mina snart! 8D

MaaariaS
11/26/16, 11:18 PM
#4

#3 Ja den var riktigt söt,fanns flera olika djur att välja på 🙂

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

-Cissi-
11/28/16, 5:27 PM
#5

Japp! Ska köpas julklappar vad vet jag dock inte än..

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

MoaE
12/3/16, 9:50 PM
#6

Firar inte jul men de får massa gotti som vanligt 🙂 Tänker även att jag ska inhandla fler mysiga filtar som inte är fleece som passar Saskia, de älskar att gosa ner sig i filtar.

Annons:
MaaariaS
12/12/16, 7:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Max andra julklapp,en benrulle med hundchoklad i 🙂

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

-Cissi-
12/13/16, 7:51 AM
#8

Maria, Alicia älskar dom! Brukar dock inte köpa dom med choklad i. Förstår inte poängen med hundgodis som smakar som nått som är giftigt för dom.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

MaaariaS
12/13/16, 4:35 PM
#9

Max älskar dom med,jag har köpt i alla smaker tidigare, Max får den med choklad i ibland , han är galen i choklad och får han hundchoklad så är han inte så "på" den riktiga chokladen och man kan äta den utan att ha en hund i knät/en tunga nära ansiktet mm  hahaha

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

-Cissi-
12/15/16, 7:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Då låter det iaf som han lärt sej att han har sitt eget och du ditt :) Har föresten köpt denna som julklapp nu hon har inte smakat den tidigare :) och kom på att jag köpte en sån stor julpåse med blandade saker från en djuraffär i hemstaden.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

MaaariaS
12/15/16, 3:45 PM
#11

#10 Ja det har han,han är så duktig 🙂

Det såg gott ut 🙂

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

-Cissi-
12/16/16, 11:06 AM
#12

Eller hur ^^ lite mjukt och smarigt 😇

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

MaaariaS
12/16/16, 3:28 PM
#13

#12 hihi

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Annons:
[Wilbur]
12/19/16, 7:24 PM
#14

Än så länge har mina hundar bara fått schampoo och balsam i julklapp.. inte poppis… får väl ordna något smarrigt också!

MaaariaS
1/11/17, 9:27 PM
#15

#14 Vad fick dina hundar mer? utöver schampo och balsam

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

[Wilbur]
1/15/17, 8:08 PM
#16

#15 Fom fick inget mer, taskigt nog. HAHA

MaaariaS
1/15/17, 8:12 PM
#17

#16 Så kan det gå 😃

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Upp till toppen
Annons: