Annons:
Etikettutställning
Läst 776 ggr
[Wilbur]
9/8/16, 8:20 PM

Ringträning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var vi på vår första ringträning! Juni och Loke skötte sig superbra, full fokus på matte trots tikar som nyligen löpt. Ringträning är verkligen ett bra alternativ för den som tänker ställa sin hund men inte känner sig redo för att gå på inofficiell utställning. Det finns en grupp på Facebook som heter "ringträning Skåne" där vi skriver när och var vi är sugna på att träffas för träning. Tränar ni något med era hundar? :) Jag skulle vilja sätta igång med Yngve .. men vet inte riktigt med vad! Tips mottages tacksamt! (Jag och loke står bakom kameran på bilden, men juni står tvåa till vänster)

Annons:
-Cissi-
9/8/16, 10:29 PM
#1

Roligt!! :D jag skulle gärna gå på ringträningar, är så kul :) ska se om jag hittar nån här i närheten 🤔 Har funderat på spår med Alicia. Hon har en jäkla bra nos!

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

[Wilbur]
9/8/16, 10:53 PM
#2

Skapa en Facebook vet jag! Vi fick över 100 medlemar på bara några månader! 😊 Ja det kanske hade varit något! Har du provat någon gång? :)

-Cissi-
9/9/16, 11:22 AM
#3

Har nyligen skaffat fb så inte testat innan. Får se om jag vågar :P

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Upp till toppen
Annons: