Annons:
Etikettccd-snack-övrigt
Läst 609 ggr
Sebastian.l.e
8/28/16, 8:31 PM

(Möjligtvis) Min kille Putte!

Tänkte bara jag skulle visa upp en bild på min fina Putte som jag möjligtvis kommer köpa av en familj här i dalarna då han inte riktigt funkar med deras barn. Det är ju självklart väldigt synd för familjen som älskar honom men jag blir så otroligt glad för jag har alltid älskat rasen och att möjligtvis få äga en är en dröm som går i uppfyllelse :D 

Det här är då Putte som blir 1 i November! Han är 75% Chinese Crested och 25% Shitzu från pappas sida. Han är ett enormt gostroll och ska jämnt ligga i knät vilket bara gör mig glad. Han leker gärna apport och då han är frusen av sig ligger han gärna under täcket och gosar när vi bara tar det lugnt här hemma. Jag som då heter Sebastian bor i Orsa, som ligger strax utanför Mora i dalarna och Puttes nuvarande familj bor i Våmhus som även det ligger i dalarna!

Annons:
-Cissi-
8/30/16, 8:35 AM
#1

Välkommen hit! :) Vilken fin kille du hittat! :) jag själv är ny hundägare till denna fantastiska ras. Eller sen ca ett år tillbaka. :) helt underbara individer!

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Sebastian.l.e
8/30/16, 10:25 AM
#2

Dom är så otroligt fina individer! Vi har tur vi! :)

-Cissi-
8/31/16, 7:34 PM
#3

Det håller jag med om! :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Upp till toppen
Annons: