Annons:
Etiketttävlingar-och-bilduppdrag
Läst 868 ggr
[Wilbur]
5/29/16, 8:36 PM

Jag vill se..

Hallå allihopa! Kan vi inte bara köra en liten lek? Här är lite dött. . De flesta här kan säkert redan leken som på iFokus kallas "Jag vill se" Ganska enkla regler. En person börjar (i detta fallet jag) med att säga något denne vill se på bild. Då kontrar du med en bild på det jag vill se med en liten text om vad du vill se på nästa bild ☺ är ni med? Jag vill gärna se en bild på en CCD som springer!

Annons:
-Cissi-
5/29/16, 9:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Har bara denna bild hoppas den duger :) Jag vill se en kines som "sitter fint" ;D

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

[Wilbur]
6/2/16, 8:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Hahaha vad roligt dom har! Jag kontrar med denna på "sitter fint" för ingen av mina kan det :') haha Nu skulle jag vilja se en hund med "full fokus"!

Intehärutandär
6/2/16, 9:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag vill se en CC som är duschar/badar.

-Cissi-
6/4/16, 11:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Lilla Alicia blir fin :) Jag vill se en simmande kines ;D i hav/pol

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

[Wilbur]
6/5/16, 9:15 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Yngve när han simmar i havet förra sommaren! :) Jag vill se… hmm… En kines som är fullkomligt nöjd!

-Cissi-
6/5/16, 3:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Vilken härlig bild! :D Mer av Alicia 😇 Jag vill se en kines som njuter av solen

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Annons:
MoaE
6/13/16, 1:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Två bättre än en :) Jag vill se en kines i full fart

[Wilbur]
6/24/16, 11:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Haha, lite långt ifrån kanske! Men det går undan vill jag lova! Haha! Jag vill se en Kines som har kläder! Det är typ det gulligaste som finns!

-Cissi-
6/25/16, 9:43 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Alicia provar täcke som matte hjälpt att göra :) (den enda bilden jag hade på tellen) Jag vill se en kines som sover. <3

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Visper
6/25/16, 3:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Max sover med tungan lite utanför munnen. Jag vill se en kines i snön.

[Wilbur]
6/28/16, 9:53 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Balder och Loke i snön i vintras! Vilka bollar de hade i pälsen efteråt! x) Jag vill se en kines som ser galen ut!

denisehermansson
8/10/16, 7:23 PM
#12

Lite liv i tråden igen! ;)

Jag vill se en skitig kines!


Upp till toppen
Annons: