Annons:
Etikettpälsvård-hudvård-och-problemhud
Läst 1137 ggr
[AdisochMolly]
3/23/16, 7:26 PM

Raka med rakhyvel

Hej! Jag undrar om ni rakar era nakenfisar med rakhyvel? varför/varför inte-använder ni rakhyvel? Råkar ni inte skära igenom huden på dem? Mvh

Annons:
-Cissi-
3/24/16, 3:13 PM
#1

Jag rakar med hyvel ibland men det är endast inför utställning då dom ska vara helt nakna, (har en naken tik) till vardags klipper jag enbart med maskin. Jag har inte lyckats skära henne i huden men man måste vara försiktig och ha shampo som "rakgel" så det glider bättre.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

[AdisochMolly]
3/24/16, 7:40 PM
#2

#1 ok tackar😄

Intehärutandär
3/25/16, 10:56 PM
#3

Jag gör det inte. Ansar nosen och tassarna med nagelsax. Nosen kort (2-3 mm)

[Emeeil]
3/27/16, 10:08 PM
#4

Nej, använder bara maskin då min inte ställs ut. Provade någon gång men fick inte in rätta snitsen och skar lite i huden…efter det fick jag så dåligt samvete så vette tusan om jag skulle klara det inför en framtida utställning 😮

-Cissi-
3/28/16, 12:16 AM
#5

Snövit. Varför med nagelsax? :) varför inte en liten trimmer eller vanlig sax?

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Fridaaaa
3/28/16, 9:57 AM
#6

Nej aldrig gjort, vågar inte xD

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Intehärutandär
3/28/16, 1:04 PM
#7

För nagelsax har vi redan i hemmet och den är liten, så man lätt kommer åt runt ögonen t ex. Varför köpa något, då något man redan har fungerar ypperligt.😊

-Cissi-
3/29/16, 6:36 PM
#8

Okej :) då förstår jag :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Upp till toppen
Annons: