Annons:
Etikettkläder-tips-frågor
Läst 966 ggr
Abbbb
1/6/16, 1:02 PM

Bästa overallen

Hej skulle ni kunna tipsa om den allra varmaste overallen som ni vet om nu till vintern när det är så kallt till nakenfisar?

Annons:
Fridaaaa
1/6/16, 9:07 PM
#1

Jag har fleeceoverall på min nakis, tycker jag värmer bra på henne :) Ibland dubbla lager! Det värmer mer än bara ett enda tjockt :) Precis som för oss! :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

-Cissi-
1/9/16, 10:05 PM
#2

Har fleeceoverall till min tjej och nått varmt täcke på det men min syster har gjort dom så har inget ställe att tipsa om. Eller.. Syrran gör ju lite kläder om du är intresserad kan jag kolla med henne?

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

-Cissi-
1/10/16, 9:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Tusan blev fel bild nån får gärna ta bort den i förra inlägget! :) detta är bild på det köpta täcket från hööks. Men såg lite noggrannare nu att du kanske bara var intresserad av just overaller?

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Abbbb
1/18/16, 9:47 PM
#4

Fint täcke :) ja jag har hittat en schyst och varm overall från hurtta som han inte fryser :)

Upp till toppen
Annons: