Annons:
Etikettpälsvård-hudvård-och-problemhud
Läst 1161 ggr
Abbbb
12/16/15, 8:15 PM

Hudvård

Hej tänkte höra med er vilka olika hudvård produkter ni tycker är bäst till era små nakenfisar: 1. Schampo ev. Balsam 2. Lotions eller annan hudsmörj 3. Trimmer

Annons:
MoaE
12/17/15, 12:10 AM
#1

Har puffar varav en jag ställer ut. Till henne ska jag nu börja använda PSH argan oil schampoo och balsam. Testat en gång och väldigt nöjd med det. Smörja henne med vanlig lotion för människor på halsen efter rakning då hon blivit torr. Har wella contura, bra och tystgående men dyr. Aesculap har jag hört bra om också :)

Abbbb
12/17/15, 9:46 PM
#2

Okej tack för svar det där ska jag kolla upp :)

Cahira
12/19/15, 12:51 AM
#3

Jag är helt kär i Espree, men jag har hört gott om #1 All systems och Pure Paws också. 

Min lilla trimmer la av (har puff) så jag måste hitta ny. Min uppfödare hade också wella contura så har hört gott om den. Kommer inte ihåg vad min heter och orkar inte gå och kolla. Den har varit underbar men den la av lite väl fort tycker jag. Tills vidare har jag en Moser max45.

Rakar ned på sommaren och hudsmörj jag använder är varierat aloe vera gel och Espree aloe hydrating spray beroende på om jag gör underhåll eller djupare återfuktning. Tycker sprayen fungerar toppen på hans hud även om den troligen fungerar bra på pälsarna också då det är en coat renewal spray. Den luktar otroligt gott!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Wilbur]
12/20/15, 5:24 PM
#4

Jag har K9 på de två puffarna jag ställer ut :) Trimmer från ÖoB, voltage Bello. (Sparar till en asculap exacta! )

-Cissi-
12/20/15, 6:12 PM
#5

1 jag använder pure paws reconstructing och gillar den starkt! Mycket len och smidig päls får hon :) 2 har inte behövt använda nått för huden än har räckt med att bada 1gång i veckan :) om hon behöver i framtiden har jag tänkt använda aloe Vera. 3 jag äger en Wahl pocket PRO som används, gillar den men tror att den inte kommer hålla så bra i längden kostade ju bara 200 blir att köpa samma som uppfödaren har när den jag har lägger av så har jag en bättre :) kommer dock ej ihåg vad den heter nu :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Cahira
1/9/16, 10:54 PM
#6

Jag har förresten kollat in detta för ev framtida naken, kanske testar när Frodo är nedklippt, får se. :) http://www.amazon.com/Espree-ES159-16-Mineral-16-Ounce/dp/B00CBYZ6I4/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1452376425&sr=8-1&keywords=espree+mud

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Upp till toppen
Annons: