Annons:
Etikettpälsvård-hudvård-och-problemhud
Läst 1341 ggr
Fridaaaa
11/3/15, 8:02 PM

Hårtrimmer/rakapparat

Behöver införskaffa ny. Lånat svärmors nu haha!
Har en till ansiktet men behöver en med "avståndsmätare" eller vad det heter också och min gamla är bladen usla på :( (nej går inte att byta kollat).

Vilken rekommenderar ni? Max 400-500 kr dock, tyvärr inte råd med dyrare.
Den på claes ohlsson är inte bra, och inte som finns på jula. (de som är för hund).
Den jag har haft nu är för människor och fungerar lika bra med det om ni har att rekommendera :) Ska vara till nakis och att trimma ner Roxys päls 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[Wilbur]
11/4/15, 12:43 AM
#1

Jag är ju väldigt frälst i min Voltage Bello från ÖoB för 175 kr men den har du tidigare skjutit ner. Så jag tänker att en Oster kanske kan fungera. Priset ligger på 599 så det är 99 kr över budget.. men du kanske kan hitta en sponsor på de sista slantarna? http://vetzoo.se/home-grooming-klippmaskin?gclid=CNHrobK29cgCFWTecgodMAUItg#

Fridaaaa
11/4/15, 10:14 AM
#2

#1 Ja jag har testat den och är väldigt missnöjd med den tyvärr :(
500 kr är max tyvärr, är redan med lite sponsoring, så över 500 kr går tyvärr inte, nu inför jul mm också :(
läste resencionerna på den med du länkade till, de rekommenderar starkare till tjocka pälsar :(

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Wilbur]
11/5/15, 5:19 PM
#3

Då hade jag gett Voltagen en chans till. Jag har rakat ner en shih tzu, en bearded collie, en powderpuff, en kanin och en katt med den och det har gått hur bra som helst. Jag har inga andra råd att ge inom prisklassen.. tyvärr.

Fridaaaa
11/5/15, 5:25 PM
#4

#3 Ja hade jag kunnat hade jag gjort det. Har kanin som måste kastreras mm också nu så :( 
Ok tack ändå :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: