Annons:
Etikettövrigt-off-topic
Läst 1002 ggr
Fridaaaa
7/17/15, 6:55 PM

Trevlig helg! 17/7-19/7

Trevlig helg!

Vad ska ni hitta på i helgen?

Ikväll blir det lugnt här, inväntar sambon Imorgon ska jag till mina föräldrar eller ja mamma & brossan då syrran & pappa är i Uppsala, de ska på bröllop imorgon 🙂
Meningen är att mamma ska klippa mig och färga mitt hår. Inte färgat det sedan i höstas, längsta uppehållet för mig sedan jag började tror jag haha. Nu vill jag förnya mig 😉 

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Dexterr
7/17/15, 7:22 PM
#1

Detsamma!

Snart kommer en som ska hämta sin kaninunge, sen ska jag o sambon över till svärföräldrarna o grilla! 
Hundarna stannar dock hemma då deras hund är gammal och orkar inte med våra busungar 😃
Imorgon ska vi åka o kolla på lite möbler till hallen. Har precis målat väggarna och så ska vi byta golv och måste måla dörrarna o byta handtag, även trappräckena ska målas. Men det blir lite längre fram. så imorgon köper vi även golvet vi ska ha. 
Sen vet jag inte vad som händer mer, blir väll mys med hundarna som vanligt! Samt mysa extra mycket med kaninungarna som flyttar :)

pälli
7/18/15, 8:21 AM
#2

Morgon 😴

Vet inte vad helgen har att erbjuda. Jag vill åka till Naturhistoriska Riksmuseet idag men sambon var inte så pepp… känner inte för att sitta inne och ruttna fast vädret är åt fanders  😛 Får se vad som händer och sker, imorgon är det dock tvättstugan… haha.

Medarbetare på Chinese Crested ifokus.

-Cissi-
7/18/15, 8:39 AM
#3

Idag är jag på väg till Finland, och ska hälsa på lite släkt. Kommer hem igen på söndag morgon och då ska jag och min syster iväg på ett litet "äventyr" som kanske resulterar i nått som förändrar min livssituation.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

[Petitua]
7/18/15, 8:50 AM
#4

Här på västkusten har vädret faktiskt varit helt okej mest hela sommaren. Det är vinden från havet som kommer med lite kyla  ibland. Igår var det dock högsommarväder och Strandpromenaden var full av folk och badande. 

Idag ska det bli lika fint som igår, men jag hoppas på söndagen istället. Då är det gratis aktiveringspromenad med fika. Med en nakenhund går jag aldrig med på aktiverings- eller parkourpromenaderna om det regnar och det spås lite regn då. 

Idag går vi runt fästningen och tränar på mycket folk. Det är Halliforniafestival och det samlar massor av  människor runt de många aktiviteterna och stämningen känns bara god.

TREVLIG HELG TILLBAKA TILL SAJTVÄRDEN OCH TILL ALLA ER ANDRA!

Fridaaaa
7/18/15, 8:51 AM
#5

#4 Regntäcke 😃 Happy avskyr regn så där hade det inte ens hjälpt med regntäcke haha. 

Låter som att ni ska ha trevlig helg allesammans :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

pälli
7/18/15, 8:53 AM
#6

#4 Lyx, här i Sthlms län har sommaren regnat bort. Sen maj har vi haft 1 vecka (om man slår ihop alla dagar) med sol och värme, annars har det varit regn och oväder. Det gör mig inte så mycket egentligen då jag inte är ett fan av för varmt väder men lite mer sol och klarblå himmel hade inte skadat dock.

Här om dagen öste regnet ned och det åskade som bara den. Var i stort sett översvämning här i stan. Molly var tvungen att gå ut och hon la sig till och med ned i det blöta gräset och vägrade gå (pga uselt väder bajsade hon inte på 2 dagar). Så jag undviker också längre promenader vid regn, det är ingen idé alls när man har en nakenhund som avskyr regn och rusk.

Medarbetare på Chinese Crested ifokus.

Annons:
NinniH
7/18/15, 1:52 PM
#7

Här ska det njutas av ledigheten och vila kroppen. Det här sommarvikariatet sliter på min inte alltför hela kropp. 😛 Har sytt klart alla halsband som ska sys, så jag kanske sätter mig och syr något mest för skojs skull. 🙂 Fotografera hamstrarna har jag också tänkt göra.


Zvintos
Uppfödning av Dvärgvädur Rex med stamtavla

Upp till toppen
Annons: