Annons:
Etikettmedlemmar
Läst 1044 ggr
pälli
7/14/15, 10:26 AM

Presentation!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hej!
Tror en del känner igen mig sen förut, äger i alla fall min fina Molly som är en Chinese Crested Hairless  som fyller 3 år i slutet av denna månad!

Jag har blivit en ny Medarbetare på sidan och kommer vara rätt så närvarande ett tag nu för att sen lysa lite med min frånvaro när semestern tar slut och det är dags för jobb igen, kommer troligtvis vara rätt så utmattad efter arbetat då jag är gravid i vecka 20 och inte kommer ha energi till mer än jobb och hemmet. Ska göra mitt bästa under helgerna i alla fall och försöka kolla in då och då under veckodagarna 🙂

Jag är 25 år, bosatt i Södertälje med sambon, Molly och vår katt Mintuu (eller Mintan som jag kallar henne). Arbetar heltid som lokalvårdare och på fritiden tar jag en dag i taget, antagligen åker iväg på roligheter eller bara är hemma och laddar batterierna och tar promenader med Molly-skrutt. Ett enkelt vardagligt liv helt enkelt.
Väntar, som sagt, vårat första gemensamma barn som förväntas komma i början av december så det är mycket runt graviditeten just nu också! Nytt kapitel i livet och livet tar en helt annan vändning än tidigare.

Tror inte jag har så mycket mer att säga än såhär! 🌺

Medarbetare på Chinese Crested ifokus.

Annons:
Cahira
7/14/15, 11:52 AM
#1

Uppdatera gärna hur det går med djuren o bebisen. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

pälli
7/14/15, 1:33 PM
#2

#1 Absolut! :)

Medarbetare på Chinese Crested ifokus.

[Petitua]
7/15/15, 10:29 AM
#3

Grattis till bebis i magen. Att få barn är en stor och omvälvande händelse  och att kunna låta barnet växa upp med både hund och katt är en gåva till barnet.

Lycka till med allt som rör det lilla livet och dina djur och ditt medarbetarskap på CCD. Hoppas du orkar länge!. // Marianne & Isaac

pälli
7/15/15, 10:41 AM
#4

#3 Ja gud ja, imorgon ska vi på RUL och troligen få veta vad det är för krabat där inne (kön) och det ska bli härligt att se skrutten ännu en gång och jag hoppas skrutten mår bra där inne.

Jag hoppas Molly lever länge så barnet minns henne, för efter Molly kommer jag inte skaffa hund på ett tag har jag bestämt mig för så det vore guld värt om Molly kan förgylla bebis liv lite i alla fall. Katter kommer vi ha, men hund får avvakta ett tag då det är ett stort ansvar och mycket tid krävs vilket inte är så enkelt att ha när man har heltidsjobb och dylikt.

Tusen tack!

Medarbetare på Chinese Crested ifokus.

pälli
7/16/15, 8:26 PM
#5

Uppdatering: Var på RUL idag, vårt barn är frisk och mår prima och dessutom väntar vi en dotter!

Medarbetare på Chinese Crested ifokus.

Cahira
7/19/15, 3:36 AM
#6

Åh vad kul!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
pälli
7/19/15, 7:05 AM
#7

#6 Helt underbart! 🙂 Halva tiden har dessutom gått, tiden går fort!

Medarbetare på Chinese Crested ifokus.

[Petitua]
7/19/15, 12:45 PM
#8

#0 Det här har inget med våra hundar att göra, men har du sett det här, Pälli?

http://mammasidan.se/gravid_vecka

P.S. En barnmorska sa till mig att om mammorna hade fått bestämma själva, så hade alla barn fötts i vecka 36. ;)

pälli
7/20/15, 9:31 AM
#9

#8 Haha, jag kollar in på alla möjliga sådana sidor för varje vecka jag går in i!

Medarbetare på Chinese Crested ifokus.

Upp till toppen
Annons: