Annons:
Etikettccd-snack-övrigt
Läst 778 ggr
Fridaaaa
6/11/15, 10:02 AM

Sommarplaner?

Har ni några planer för sommaren?

Jag & Roxy ska gå en runda på minst 1 mil med fika och så. 
Ska även försöka komma iväg och övernatta en natt med husvagnen men inget bestämt. Annars inget direkt planerat, tar lite som det kommer 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Cahira
6/11/15, 7:12 PM
#1

Påbörja parkour med Frodo! Och jobba på Enya (häst) i hantering, Apache (hund) på pinnrädslor, och Lizzie (åsna) på hantering. och inkallning på Andy (hund). Och rumsrenheten med Frodo.. vad less jag är på bajshögarna inne. Ute bara rullar han sig i bajs så han badar nästan dagligen. Urkhund! ❤️

Men några "torra" dagar har vi haft! Ska även hjälpa ett par med deras nya rescue att inte nafsa innan barnet föds. :) Och virka en kanin åt bebisen. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Fridaaaa
6/11/15, 7:14 PM
#2

#1 Du har lite att göra 🙂
Känner igen det där med bajsande inne, Happy gör det ibland just på nätterna, hon är lite över året nu 😕 Men får vara envis 😃

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cahira
6/11/15, 8:15 PM
#3

Ja Frodo är ju också över året. Vi har för mycket gott att lukta på och rulla sig i så han glömmer av sig, valphjärnan. Men det börjar komma! Han börjar säga till!

Och ja jag har en del att göra. Hoppas på att bygga en paddock paradise innan ladan måste mockas inför vintern. Nu är tjurarna där så neeee jag går inte dit ensam på liten yta.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Fridaaaa
6/11/15, 8:58 PM
#4

#3 Är inte Frodo bara någon månad yngre än Roxy? Eller minns jag helt fel? 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Wilbur]
6/11/15, 11:33 PM
#5

Jag har tänkt ställa ut Loke i sommar, bland annat på Höganäs Hund och i Tvååker (vilken blir Lokes första officiella utställning)! Sen vill jag till både Ronnebys officiella och Ölands officiella men det är inte anmält än :) Förhoppningsvis ska jag även få med mina hundar på minst en campingtur och bada lite (de hatar vatten båda två) hehe

Cahira
6/12/15, 1:31 AM
#6

#4 Stämmer :) Men är ju över året iallafall 😃

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Fridaaaa
6/12/15, 8:11 AM
#7

#5 Ronneby ska jag ev åka och kolla om jag kan den helgen, bor i Ronneby kommun 👍

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Dexterr
6/12/15, 1:47 PM
#8

Vi åker nog till Gotland nån gång i sommar med husvagn o hundarna följer såklart med :)!

MoaE
6/12/15, 3:35 PM
#9

Jobbar i 4 veckor från och med måndag, utomhus så hoppas på fortsatt bra väder! Sen bär det av till landet i Värmland med vovvarna. Det är det enda planerade inför sommaren :)

[Petitua]
6/25/15, 7:29 AM
#10

Min sommar kommer att handla om att lära känna och ta hand om min nye vän, vackra Isaac, som flyttar hem till mig lördag 4 juli. Kärlek, längtan, glädje…

Cahira
6/26/15, 6:13 AM
#11

4th of july, då firas det här. :) Hoppas du får många fina år med Isaac!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Petitua]
6/26/15, 7:14 AM
#12

#11 Tack, Cahira, lika varm och go' som förut. ❤️

Cahira
6/27/15, 3:10 AM
#13

#12 Desamma! 🤗

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
pälli
7/8/15, 8:37 AM
#14

Min första semestervecka av 3.. Har inga större planer med Molly direkt, har planerat att åka upp till en vän som bor dryga 2 timmar med bil ifrån mig och då kommer Molly hänga med så hon får leka med min väns hund. Men efter våran biltur igår (13 timmar i bil med olika stopp) så är jag inte så pepp på att åka på roadtrips igen xD Att vara gravid och sitta i en bil i timmar är ingen höjdare så vi får se hur jag mår då helt enkelt. Annars ska vi bara ta det lugnt, blir mest jag som kommer åka iväg på egen hand dessvärre :P Mysa som tusan ska vi göra i alla fall.

Medarbetare på Chinese Crested ifokus.

Upp till toppen
Annons: