Annons:
Etiketthälsa-och-sjukdom
Läst 2482 ggr
kena10
4/29/15, 11:54 AM

billigaste kastrering i Umeå med omnejd

Jag ser att priser på kastrering av hanhund varierar i landet mellan 1500 och 5000 kronor. Var kan man kastrera sin cc hund billigast? Det fungerar med någon av orterna omkring Umeå, Vännäs, Vindeln, Lycksele, Övik, Skellefteå? Någon som vet?

Annons:
Fridaaaa
4/29/15, 12:02 PM
#1

Mitt tips är att googla på veterinärer runt om och jämföra priser men även höra runt vilka som är bra vilket jag tycker är viktigare än priset.
Lycka till!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

kena10
4/29/15, 2:46 PM
#2

Tack. Jag trodde att det var en sån enkel operation att alla veterinärer kunde utföra en kastrering på ett bra sätt. Men är vissa sämre på ett sånt ingrepp?  Då kanske någon här kan råda mej om någon är bättre eller om jag ska undvika någon. Sån information kan vara svår att googla sej till. Jag har googlat en hel del och försökt ringa och fråga om priser, men tycker att det är svårt och tidsödande att göra, kanske någon som vet och kan tipsa på en som är bra och billigare.

Fridaaaa
4/29/15, 4:58 PM
#3

#2 Finns alltid bra och dåliga veterinärer, ska inte vara så men är så dessvärre precis som våran sjukvård 😕
Vissa är mer noga med hygien, utförandet mm än vad andra är osv. 

Nej sån information är svår. Bor inte nära så kan inget m veterinärkliniker runt om där, hoppas någon annan kan svara på det 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cahira
4/30/15, 2:56 AM
#4

Göransson eller vad han heter har sjukt bra priser men jag ogillade skarpt hans bemötande av människor och hantering av djuren som kändes lite hårdhänt. Jag gillar de på teg även om det kostar lite mer. Bra hantering med djuren, trevlig klinik och väldigt betryggande bemötande. Jag kände verkligen att mina djur var i goda händer när jag skulle dit.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

kena10
4/30/15, 12:55 PM
#5

Tusen tack Cahira, ska kolla bägge två! Låter bra med billigt, men som du säger, kan vara värt pengarna att hunden får mår bra.

Cahira
5/1/15, 5:16 AM
#6

Ja jag har bara sett honom två gånger (en gång hund en gång katt) så jag har ju inte jättebra erfarenhetlista men ville ändå dela med mig min magkänsla/upplevelse jag fick.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Upp till toppen
Annons: