Annons:
Etikettövrigt-off-topic
Läst 723 ggr
Fridaaaa
4/8/15, 1:34 PM

Planer i sommar?

Har ni börjat planera sommaren redan nu?

Själv väntar jag besked på om jag får sommarjobb eller inte, så vågar mig inte på att planera något förrän jag vet om jag får något eller inte 🙂 Men sol, bad,långrundor blir det såklart med fika i skogen 👍 Happys första sommar här så se om hon vill bada, bygga upp ännu mer muskler då hon har hunnit fylla 1 år innan dess 😃

Roxy i somras :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Hildgrim
4/9/15, 5:27 PM
#1

_"Har ni börjat planera sommaren redan nu?"
_
Haha redan? Är det inte tvärt om, att det är lite väl sent att planera semestern nu? ;P Men nu tänker jag iofs på dom som jobbar som redan har behövt ansöka om ledighet. Är ju en hel del pyssel att försöka få hela familjen att få semester samtidigt.

Själv så har jag egentligen planerat för Gotland och Tyskland. Men jag kommer antagligen byta jobb sen så då blir det kanske ingen semester alls.

Fridaaaa
4/9/15, 5:29 PM
#2

#1 Beror på hur man ser det hehe. Tänkte mest om man planerat något skoj på t.ex sin semester 🙂

Åh trist om du inte får någon semester!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Hildgrim
4/9/15, 5:32 PM
#3

#2 Jag hoppas att man kanske kan få ta ut en vecka eller två obetald semester iaf. ;P Känns ju trist att jobba heeeela sommaren.

Men i så fall blir det garanterat medeltidsveckan i Visby. Jag ska sy kläder både till mig och hunden. I år skulle jag vilja slå på stort och försöka mig på någon rustning till henne. Förra året mötte jag en hund med armor OCH drakvingar. Så himla coolt. :)

Fridaaaa
4/9/15, 5:34 PM
#4

#3 Ja lite ledighet vill man ju ha 🙂

Aa vad roligt! Aldrig varit på Gotland 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cahira
4/10/15, 3:30 AM
#5

Här är det fylld med sysslor hela sommaren men hoppas på att klämma in fotografering, djurträning och avslappning!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: