Annons:
Etikettccd-snack-övrigt
Läst 739 ggr
Cahira
2015-01-05 18:54

Är din kines en hamster?

Ställde denna fråga någon annanstans och tänkte att det vore kul att kolla här inne med. :)

Frodo snor och samlar på ALLT han kommer åt i huset. Mina skor, strumpor, kattens leksaker, sina leksaker, tuggisar, pennor, tröjor, underkläder… ja om han kan bära det så kommer han sno det, lägga det i soffan och sedan ligga på sin hög med skatter. 

Hamstrar din kines?

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
thea_thea
2015-01-05 18:57
#1

Hahaha, det finns kinesiska (dvärg)hamstrar! Ring till uppfödaren och fråga om Frodo inte är en sådan ;)

molam
2015-01-05 19:08
#2

Nu lurade titeln mig xDD Trodde det var hinne på Hamster iFokus och någon frågade om din Kinesiska Dvärghamster var en hamster xD

Ojj Vad Titlar under senaste inlägg kan luras xDD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Estelle13]
2015-01-05 19:31
#3

Nej inte nu längre mina gamla damer är 13,5 och 9 år, hände när de var yngre framförallt att den äldsta gjorde så. När min mamma köpte henne så sa uppfödaren just detta om att kineser tar saker och gömmer, att de var riktiga tjuvar. För dem hade bl.a dyra smycken försvunnit som de sedan kunde hitta lite här och där gömda i huset flera månader/år efter 👍

Cahira
2015-01-05 20:00
#4

Oj jag hade ingen aning om att det fanns kinesiska hamstrar! ☺️ Ber hemskt mycket om ursäkt!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

molam
2015-01-05 20:43
#5

Ingen fara

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Fridaaaa
2015-01-05 20:46
#6

Roxy är en äkta samlarråtta som vi kallar henne, hon kan samla på en hel del hehe

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Dexterr
2015-01-07 10:16
#7

Dexter gör inte det, aldrig gjort. Eli är tvärt emot Dexter, snor allt han hittar och allt läggs i deras bädd. Strumpor är en favorit att sno. Tappade ett snöre ur en påse o tänkte att ja tar upp den när jag slängt påsen, när ja kom tillbaka så var den borta. Började fundera ett tag om ja verkligen tappade ett snöre där, sen kom jag på det… Eli! O mycket riktigt i bädden låg snöret :P

Intehärutandär
2015-01-07 11:00
#8

Som jag skrev på FB, så flyttar han sina leksaker. Lådan i köket är tom o soffan full. (Kinesiska dvärghamstrar har vi haft en bunt. Mkt söta o med ett skafferi av mat under boet)

MaaariaS
2015-01-07 17:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Förlåt kunde inte hålla mej 😃Min kinesdvärghamster Ludvig 😂Och nej Max hamstrar inte nått alls 🙂

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Cahira
2015-01-07 20:27
#10

Haha rolig tråden blev! 😃

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: