Annons:
Etikettkläder-tips-frågor
Läst 1292 ggr
[Wilbur]
10/1/14, 3:33 PM

Hur får du tag i kläder till din kines?

En undersökning om hur du får tag i plagg till din nakenfis.
Nedan väljer du ett av följande alternativ, klickar du i att du köper i affär får du gärna skriva vilken :)

Annons:
Fridaaaa
10/1/14, 3:35 PM
#1

Lite missvisande i undersökningen men jag köper från onlinebutiker, djuraffär samt begagnat 🙂 Men främst onlinebutiker & begagnat.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Wilbur]
10/1/14, 3:50 PM
#2

Givetvis får man lägga rösten på det som passar in bäst, annars blir det på tok för många alternativ :) Går inte riktigt att skräddarsy till alla men då får man kommentera som komplement!

Fridaaaa
10/1/14, 4:06 PM
#3

#2 Tänkte på att man kunde ha alternativet "Blandat" eller "annat" t.ex 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cahira
10/2/14, 7:03 AM
#4

Jag valde köper/gör själv. Jag hittar bara kappor som bäst som fungerar men måtten stämmer mycket dåligt. Så är samlat mod ifrån sy. Jag har virkat några västar åt honom men dom var mer för funktion än stil. :P

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Nevina
10/13/14, 2:17 PM
#5

Nu har inte jag en nakenfis som du skrev, men en Puff. Han har 2 plagg än så länge. Det ena är ett lätt fodrat regntäcke som jag köpte i en av djuraffärerna (privatägd, ingen kedja) här i stan. Det andra plagget är en sådan där svart stickad tröja med vita dödskallar från ÖB. Chihuahuan har fler kläder, vissa köpta i butik och andra online.

Fridaaaa
10/13/14, 2:28 PM
#6

#5 Sån tröja har jag med till min puffkorsning från Ö&B med döskallar 👍

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Nevina
10/13/14, 11:29 PM
#7

#6 Ja, jag har sett det, Frida. Roxy är så himla söt i den! Båda mina hundar har en varsin sådan tröja, de är underbara!

Fridaaaa
10/14/14, 8:22 AM
#8

#7 Tack! 🙂Du har ingen bild på din/dina i sån tröja?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Intehärutandär
10/14/14, 9:21 PM
#9

Jag köper från nätet. Har gjort en tråd om kläder som man hemskt gärna får lägga in bilder på. Eller om man vill ha tips om att göra egna.

Nevina
10/21/14, 2:31 PM
#10

#8 Nej, tyvärr. Jag är så dålig på att komma ihåg att ta kort på mina hundar när vi är ute, jag måste bli bättre på det!

Upp till toppen
Annons: