Annons:
Etikettövrigt-off-topic
Läst 861 ggr
[[Tillfällig retur]]
2014-09-03 08:28

Allting vände

Hej!
Jag, f.d. sajtvärden Nude, är här tillfälligt för att tala om att allting ordnade sig mot alla odds. Min lille älskade Sylvester behövde inte somna in. Jag orkar inte berätta vad som hände. Det enda jag vill är att tala om att min lille älskade hund fortfarande är min.

Det var så fruktansvärt alltihop, men samtidigt lärde jag mig mycket om mig själv. Synd bara att det ibland behövs tragedier och drama för att vi människor ska växa. 

Ett stort Grattis till dig, Frida, som tog på dig rollen som ny Sajtvärd. Det känns väldigt rätt att det blev du, eftersom du har varit väldigt engagerad - både i vått och torrt. Snyggt har det blivit också. En sån här sida behöver nytt blod med jämna mellanrum. 😉

Jag kommer inte vara kvar som medlem eftersom jag behöver landa i alla de kunskaper jag har hämtat. Det har varit två intensiva år med min lille omplacering. Jag stod på kundskapsruta ett när han kom, helt ovetande om hur störd han var, så det har varit rehabilitering 24 tim/dygn från dag 1. 

NU behöver jag landa i allt och inte ta in mer kunskap än den jag har. Att jag har köpt och läst 17 (!!) hundböcker under de här två åren säger väl en hel del om mitt engagemang… 🤓. NU är det dags att börja andas, så jag har även gått ur allt runt hund på Internet. Behöver jag hjälp, så söker jag den när det kommer!

LYCKA TILL ALLA!

Nude aka Marianne & Sylvester

Annons:
Fridaaaa
2014-09-03 08:39
#1

Lycka till med Sylvester och tack för de orden!
Trodde att han hade gått bort men skönt att höra att så inte var fallet.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Hildgrim
2014-09-03 18:01
#2

Åh vad härligt att höra. :) Jag som blivit jätte deppig varje gång jag och Rose skulle ut med cykeln för det påminde så mycket om er.

En vacker dag skulle det vara kul att höra vad som hände.

Ta hand om er. <3

Yanni3
2014-09-03 20:17
#3

Skönt att de löste sig till de bättre! :D
Ta hand om er.

Cahira
2014-09-04 00:37
#4

Vad skönt att det ljusnar, tack för update! ❤️🤗

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Pandapuh]
2014-09-04 10:48
#5

Skönt att få en uppdatering! 🌺
Trodde han hade dött, men skönt att höra att han klarade sig, vad den än var som hände! Hoppas att du och Sylvester någon dag återvänder till formet.

Upp till toppen
Annons: