Annons:
Etikettccd-snack-övrigt
Läst 1025 ggr
Cahira
2014-08-02 03:13

Då är det bestämt!

När vi skaffade Frodo var Mike lite återhållsam över tanken att skaffa en naken hund så vi kompromissade och skaffade puff. 

Men nu när Mike älskar rasen så har han öppnat upp tanken för en naken med så nästa hund (efter seniorerna) blir en naken tik. :) 

Frodo gjorde ett bra charmjobb. 😃🤫

Jag längtar ju inte alls över att förlora Digger och Ixxi, men känns som en mycket bra plan. :) Nu kan jag börja dagdrömma om namn. 🦸‍♂️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
VildaVittra
2014-08-02 03:58
#1

Don Casper röstar på Harlot, han tycker det skulle passa en tjej som tappat sina kläder. Han säger att han gärna kommer och hälsar på henne, vilken dag sa du att hon löpte?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Cahira
2014-08-02 04:00
#2

Hahahah! 😂

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Nude]
2014-08-02 08:03
#3

Grattis, Cahira och snyggt jobbat, Frodo! Det kanske blir med Mike som med mig: "en gång naket, alltid naket"! 🌈

Fridaaaa
2014-08-02 08:27
#4

Vad härligt 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Dexterr
2014-08-02 09:26
#5

Härligt :D Samma med min sambo, aldrig nakenhund. Nu vill han ha en till haha :)

FjantYoda
2014-08-08 13:24
#6

haha min sambo var helt förfärad över att vi kollat på en NAKENhund, men nu så har jag frågat han vad de bästa med Yoda är och fått som svar "Att han inte har hår!" och istället var han i chock då han besökt vänner med pälsade hundar och fått veta hur ofta dom fick dammsuga ;)

https://www.instagram.com/aros_yoda/

Annons:
Cahira
2014-08-09 04:09
#7

#6 Haha awesome!! 😃 Ja Mike vill inte ha fällande hundar så det blir verkligen perfekt. 🤫

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: