Annons:
Etikettpowder-puff
Läst 1518 ggr
Sabinaelisdahl
5/30/14, 9:59 PM

Sun Chinese Thompa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill presentera mitt tillskott Sun Chinese Thompa "Bingo", en charmig kille på 6 månader.
Detta var ett impulsköp, bestämde mig på mindre än 15 minuter att honom SKA jag ha, hämtade honom samma dag dessutom, men det är nog det bästa impulsköp jag någonsin gjort. 
Har en puff sedan tidigare som uppskattade sitt nya sällskap.

Denna lilla herre har fått byta ägare 4 gånger innan han kom till mig, av vilken anledning vet jag inte, men hos mig kommer han få stanna, hur underbar kille som helst. Enda nackdelen med honom är att han inte är 100% rumsren ännu.

hobbyfotograf

Annons:
Tarotstollan
5/30/14, 10:19 PM
#1

Jättefin liten kille!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Cahira
5/30/14, 11:42 PM
#2

GODING! ❤️ Jag hade gjort samma impuls som du! 😉

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Nude]
5/31/14, 8:42 AM
#3

Så fin han är och så jättefint gjort av dig att ta hand om honom. Jag har själv en omplacering som var som ett enda stort nervsammanbrott när han kom vid 1½ års ålder. Jag har aldrig ångrat att jag tog hand om honom. Idag är han en underbar liten kille som förgyller min tillvaro på alla sätt och vis. ❤️

Sabinaelisdahl
6/5/14, 5:30 PM
#4

Han är en underbar individ, och fattar inte hur någon av dom andra ägarna kunnat behålla honom.

Är så kul att få höra att han är fin, har fin färg, hoppas själv att han får behålla sin fina orange/bruna färg, och inte blir jätte ljus.
Hade tänkt pröva ställa honom när han blir 9 månader, och se om det ska bli en utställningshund utav honom.

hobbyfotograf

[MikaelaR]
6/9/14, 9:34 PM
#5

4 ägare och bara 6 månader?

Jättevacker liten hund, du får satsa på honom det är sötnosen värd!

Sabinaelisdahl
7/28/14, 10:11 AM
#6

Jo #5 4st ägare, hade han haft när jag hämtade honom när han va 5 månader. Men jag garanterar honom ett fast hem & kommer inte sälja honom vidare.

hobbyfotograf

Annons:
Upp till toppen
Annons: