Annons:
Etiketttävlingar-och-bilduppdrag
Läst 1085 ggr
[Nude]
2014-04-30 20:49

HEMMA HOS - bilduppdrag i maj!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vårens månad är här (imorgon) och fototemat blir 'hemma hos'!

Ta ett kort på Er CCD utomhus hemma, så att säga. Har du egen tomt, har du stor gård, har du uteplats eller har du en balkong. Ta ett kort på din nakna eller puffade hund och var med i bildtemat.

Jag bor  på andra våningen i ett trevåningshus, så det jag har är en balkong. Där ligger Sylvester gärna när det är varmt och solen skiner.

Annons:
[Wildfires]
2014-05-01 00:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Vi har en stor trägård där hundarna brukar springa av sig i :)

[Wildfires]
2014-05-01 00:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Chanel :)

Fridaaaa
2014-05-01 10:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Vi har ganska stor trädgård, bor ute på landet i ett litet hus 🙂 Skog bakom huset.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Hildgrim
2014-05-01 11:26
#4

Själv så har jag vare sig trädgård eller balkong. :( Inte heller törs jag nyttja den gemensam innergården eftersom den är ockuperad av grannarna. Tycker mina grannar är olustiga och undviker dem sedan dom fick för sig att klättra upp på något (ett bord?) utanför mitt fönster för att kunna se in hos mig ovanför insiktsskyddet. Blä!

[Nude]
2014-05-04 07:58
#5

#4 Oj, så otrevligt med såna grannar. Bor du i en större stad?

Intehärutandär
2014-05-04 13:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Spike på farstun.

Annons:
Cahira
2014-05-09 01:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Stor gård att springa lös på. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Nude]
2014-05-09 08:40
#8

#7 Vilket härlig miljö för en hund. Jag avundas dig lite!

Bjallstal
2014-05-09 13:46
#9

Åhh Cahira, jag vill också bo på gård! Mitt största mål att ha gård innan jag fyller 35(är 22). Blir så avis! :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Cahira
2014-05-10 05:07
#10

Jag känner mig lyckligt lottad, helt klart. :) Trots att jag är sjuk hela tiden av alla amerikanska virus och bakterier som mitt immunförvar inte är van vid. *S*

#9 Gymma och träna upp dig tills dess säger jag bara om du inte redan gör det. Jag önskar att jag hade hållit mig i form för det är så himla mycket jag inte klarar av för att jag inte byggt upp mig och inte vill lyfta fel och skada mig. Det blir bättre helt klart men det är så trist att ha massa ansvar och inte kunna göra nåt liksom. Det är mitt bästa tips medans man väntar. 🌺

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: