Annons:
Etikettkläder-tips-frågor
Läst 888 ggr
Mellmell
4/8/14, 7:10 PM

regnoverall

Någon som vet var man kan få tag på bra regnoveraller till de nakna? De jag har köpt har varit dåliga i passform, gett skavsår, läckt osv…visserligen billig "skit" så vad kan man förvänta sig? ;) men vad har ni för regnkläder till era vovvar och vart har ni fått tag på dem? :)

Annons:
[Nude]
4/8/14, 9:23 PM
#1

Jag hittade ingen bra förrän jag köpte Hurtta. Den militärgröna är av ett lite hårdare material, så den bär han utanpå vintertäcket när det är vått och kallt. Det svarta är prassligt och lätt att stoppa ned i fickan, så det har han vid regn året runt. Båda två sitter perfekt på min nakna hund. 

Jag ser nu att dessa regntäcken är i utgående, så Animail har för närvarande rabatt. Kanske andra försäljare också har det och ännu billigare. Det är ju lätt att kolla.

Bjallstal
4/9/14, 11:41 AM
#2

Jag har just nu en Hurtta Slush Combat, sitter kanon på min kines och är värd varenda krona! Köpte min på tradera, oanvänd med lappar kvar för 200 kr. Hade kunnat köpa en till ordinarie pris om jag vetat att den passat innan :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Visper
4/10/14, 6:05 PM
#3

#2 Undrar i vilken storlek du köpt. Har förstått att kinesoveraller heter L. 40 L skulle passa min tror jag.

Visper
4/10/14, 6:06 PM
#4

#2 Undrar i vilken storlek du köpt. Har förstått att kinesoveraller heter L. 40 L skulle passa min tror jag.

Visper
4/10/14, 6:08 PM
#5

#2 Undrar i vilken storlek du köpt. Har förstått att kinesoveraller heter L. 40 L skulle passa min tror jag.

Visper
4/10/14, 6:09 PM
#6

Inte meningen att publicera 3ggr. Sorts.

Annons:
FjantYoda
4/10/14, 6:13 PM
#7

Min har 35S tror jag, och den är rätt stor både på längd och bredd, men då är han ju en rätt liten individ, kanske inte på höjden men vääldigt lätt i typen vilket gör att det mesta ser stort ut även de som är lagomt långt! 

Tyvärr verkar han få skav av allt, iofs så är det väl speciellt nu när det är fuktigt på marken och mycket sand och grus som såklart riskerar att fara in där det inte ska.

https://www.instagram.com/aros_yoda/

Upp till toppen
Annons: