Annons:
Etikettövrigt-off-topic
Läst 1064 ggr
Fridaaaa
3/31/14, 4:46 PM

Solen i Mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag!

Varit sol till & från idag, men ändå varit ganska skönt ute. Tillbringat en bra stund i trädgården bland annat och varit full rulle på hundarna, speciellt på Roxy, förstår inte vart hon får all energi ifrån haha.Tokfia. Igår fick hon sig ett bad (skulle varit i lördags men orkade inte hehe), så hon var inte så glad, trimmade ner i ansiktet med, dags för det. Men behöver skaffa en mindre trimmer tror jag till ansiktet, så har någon tips på det (till rimligt pris) så är det välkommet 🙂

Bild från igår, innan bad & trim 🌺

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[elmaek]
3/31/14, 7:20 PM
#1

God kväll :) #0 Fin bild! :) Har varit på jobbet i nära 2 timmar idag bara :) Mest bara information. Innan jobbet var jag och Molly ute i en timme.. jag kletade ned lite träd och grenar med färskfoder, körde lite lydnad med leksak som belöning, hoppade upp på berg och över stockar, Molly sprang av sig i rastgården sedan lugn promenad hem.. Molly fick mat sedan var hon hemma själv i tre timmar drygt :) Gick bra! Lång dag imorgon. Morgonrundan kommer bestå av samma saker som idag. Sen går jag hem på lunchen och rastar och har lite hjärngympa med Molly sen får hon vara hemma i ca 2 timmar sen kommer mamma hem :) Kommer nog hem strax därpå och då ska jag orka promenera Molly och mysa med henne. Har inte tid för annat än jobb, Molly och mig själv just nu :)

[Nude]
3/31/14, 9:10 PM
#2

Jag har också letat smal trimmer till ansiktet, men inte hittat någon jättebra.

#1 Jag tycker det låter jättefint att du "bara" har tid, dvs. lägger all tid på Molly, dig själv och jobbet. Det låter precis som det ska för tillfället! ❤️

Vi har haft så underbara dagar i solen, så vi har gått 5/6/7 km på lunchturen varje dag. På vägen hittar vi alltid på saker som stimulerar oss båda.

Senaste grejen vid hundmöten är att jag byter ut skvallerträning med klicker och godis mot leksak vid hundmöten. Mer om det ska jag skriva i ett eget inlägg. Resultatet är i alla fall helt enastående och det gör mig lycklig.

[elmaek]
3/31/14, 9:40 PM
#3

#2 Tack för positiv feedback :) Känns orättvist mot Molly om jag inte tar igen den tiden vi missar med varandra. Speciellt när hon är själv om dagarna. Vilken underbar dag ni verkar ha haft! :)

Upp till toppen
Annons: