Annons:
Etikettccd-snack-övrigt
Läst 948 ggr
[Nude]
3/29/14, 9:04 AM

29:e mars

Underbart väder som lockade till en lång och skön morgonpromenad. Idag firar jag min födelsedag med att gå på internationell kattutställning för att kolla in den nakna sphynxen - en gång naket alltid naket, skulle man kunna säga! 😍

Ikväll firar jag med hela världen i Earth Hour och Sylvester, som har ätit sitt nya spannmålsfria foder i nästan en vecka ska då få färskfoder.

Vid lunchtid är det 12-14 grader ut och det kommer kännas som 12-14 grader också, så det blir NAKENPREMIÄR… för hunden, alltså! Man skulle nästan kunna tro att det är Sylvester som fyller år, det är iaf han som får de skönaste överraskningarna. 😉

Till mig ska jag köpa en grymt god bakelse! 🎂😃

Annons:
Fridaaaa
3/29/14, 10:03 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Morgon!

Supertopphumör idag, kan det bli annat när ☀️ skiner genom fönstret när man vaknade? 😃 Ska till stan idag hade jag tänkt, Börjes blir det inte pga att det är någon klädvisning där idag = massor av folk, nej får bli stan istället. 

Ha en toppendag! 😃

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[elmaek]
3/29/14, 3:39 PM
#2

Grattis #0 på Din dag! Se till så den blir så underbar så! ❤️

Själv startade jag morgonen med tvättstuga, 7-14. Tog ut Molly på en 40 minuters promenad tidigare idag, hon blir helt galen av värmen och får sina spratt! Var nyss ute en kort runda.. jag har konstigt nog fått mens (?) … har ätit minipiller i fleeera år och inte haft mens på ca 4 år. Antar operationen (där dom gjorde skrapning för att se om jag verkligen har cancer eller inte) satte igång en menstruation? Jag vet inte 😐 Jag har mensvärk och blödningarna är…. jag vet inte? Blod i alla fall men minns inte hur mens ska se ut så jag kan inte jämföra så jag vet inte. Läkaren ringer om operationsresultatet på torsdag så ska fråga han OM man kan få en menstruation efter skrapning + borttagning av celler FAST man äter minipiller som ALLTID tagit bort min mens… frågetecken frågetecken! Så jag har inte orkat mycket idag dessvärre… oro + blödning + ont = frågetecken.

[Nude]
3/29/14, 5:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

#2 I mina öron låter det som en blödning efter skrapning snarare än mens. På torsdag, och det är snart, vet läkaren att svara på din oro. Skönt! :)

Vi tog en promenad på sju km vid lunch. Jag ville till Arken Zoo för att köpa en riktigt bra sele till honom och det är en bra bit att gå dit och tillbaka.
Solen sken och det var härligt varmt, så Sylvester hade bara ett litet nätlinne på sig som skydd mot den första solen. När vi kom hem ville han leka mer "studsa boll" (vi gjorde det några ggr under promenaden), men se det ville inte matte. Även om han tycker att lååånga, raska promenader är som piss i Missisippi, så tycker matte att det är skönt att bara få sätta sig vid hemkomsten. 😴
**
Ska ni delta i Earth Hour ikväll?**

Fridaaaa
3/29/14, 5:44 PM
#4

#3 Japp, ska delta i Earth Hour 😃

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[elmaek]
3/29/14, 6:02 PM
#5

#3 Vill bara det ska ta slut nu :( Ja, tven får vara på men jag släcker ned i mitt rum!

FjantYoda
3/30/14, 12:25 AM
#6

Idag (eller igår om man räknar att klockan faktiskt krypit över 12-slaget) så kom en kompis förbi som Yoda älskar, tror inte han har träffat henne på flera månader men han blir alltid så överlycklig av att se henne!

Så gjorde han årets mest perfekta inkallning! Var ett spännande barn med mamma en bit bort så Yoda drog i full fart ditåt men hann inte ända fram och jag ropade tillbaks han och han vänder och springer tillbaks till mig ÄNNU fortare än han sprang bort! Tänk vilken skillnad det är mot för förra sommaren när han såg sin chans att sticka direkt man släppte kopplet och verkligen lekte tafatt med en! Fantastiskt! Ligger mycket jobb bakom och är mycket jobb kvar! 

Under Earth hour så var jag inne i stan och skulle se bio med min bror så helt plötsligt så stängdes gatlyserna av medan vi gick över torget!

https://www.instagram.com/aros_yoda/

Annons:
[Nude]
3/30/14, 9:52 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

#6 Grattis till inkallningen! Jag har också en hund som vänder på en 10-öring när jag kallar. Det är gott!

Jag vet inte om jag skulle vilja gå ute när alla gatlampor slocknar, men att sitta inne med enbart tända ljus samtidigt som hela världen gör det ger en skön känsla av att vara delaktig i något stort.

Bredvid mig soffan låg Sylvester och mådde gott!

Upp till toppen
Annons: