Annons:
Etikettccd-snack-övrigt
Läst 868 ggr
Visper
3/26/14, 12:06 PM

Härliga Hund

😂Jag såg att tidningen "Härliga hund" har en artikel om CC i numret som kom ut igår.

Jag har skummat artikeln. Tips är appen" Readly" som man får prova gratis i en månad. Massor med tidningar och där finns "Härliga hund"bland en himla massa tidningar av alla sorter.

Ha en trevlig dag allihop…trots vädret.

Annons:
Cahira
3/26/14, 5:22 PM
#1

Bra tips!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Visper
3/27/14, 10:31 AM
#2

# 1 Tack för responsen. Ibland känns det lite ödsligt här!

[fabienne]
3/27/14, 5:22 PM
#3

Jag gjorde ett konto och laddade ner appen och blev positivt överraskad. Vilken bra grej! Synd att man bara fick läsa ett nummer av varje tidning i gratisversionen bara, jag hade gärna läst allihop. :) Jag hade aldrig läst Härliga Hund förut, tyckte tidningen var okej!

Visper
3/27/14, 6:33 PM
#4

#3 OJ!!Jag har tillgång till en massa tidningar . Kanske har betalat utan att begripa bättre. Men jag kommer att fortsätta med appen ett tag till. Visserligen är det en hög tidningar där som jag inte skulle köpa men  jag har prenumererat på "Härliga hund" förut och gillar att prova matrecept dessutom.

[fabienne]
3/27/14, 6:46 PM
#5

#4 Upptäckte just att jag också kan läsa flera nummer av samma tidning! Jag sökte lite och nu fick jag lite mer info. Det finns tydligen två gratisversioner; en där man får läsa ett nummer av varje tidning, och en som är tidsbegränsad. Om jag förstått rätt nu. :)

Upp till toppen
Annons: