Annons:
Etikettövrigt-off-topic
Läst 1661 ggr
pkml
2014-03-24 21:59

Nakenträffar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag undrar om någon vet om de finns några träffar där de bara är
CC, skulle gärna vilja träffa några och kanske ta en promenad och sedan en massa bus ? kanske korv grillning ?

Är det bara jag som tycker det verkar kul?

Annons:
[elmaek]
2014-03-25 07:17
#1

Jag känner likadant 😕 Finns inte många Nakenfisar i Södertälje eller runt om… närmsta jag vet är Eskilstuna men har inte direkt råd att fara dit just nu.

[Nude]
2014-03-25 10:10
#2

Vi har tråden "Här bor vi med våra CC" för att man ska kunna ta kontakt och träffas. Problemet är, precis som elmaek skriver, att vi är så utspridda. Det är Stockholm och Göteborg som har fler än en CCD-ägare. Här i Varberg är det samma sak. Visst finns det CCD's i kommunen, men de är inte medlemmar här. 😕

Intehärutandär
2014-03-25 11:12
#3

Det ska finnas arrangerade kinesträffar. Det berättade släkting/kinesuppfödare för mig. Men jag glömde fråga vilka. Kan tänkta mig att cc-klubben har hand om det ?

Visper
2014-03-25 16:59
#4

#1 Jag ser CC "överallt" i Södertälje. Häromkvällen en kvinna med 3 stycken på Bårstaberget.

En annan kväll misstänker jag att det var dig jag fick syn på i närheten av Centralen.

Jag som har puffar ser bara nakna…

[elmaek]
2014-03-25 18:54
#5

#4 Jag missar alla nakna då 😛 Har sett två stycken en gång på 2 år.

Hmm, ja kanske det var mig 🙂

Cahira
2014-03-25 19:49
#6

Umeå har nakenträffar ibland vet jag. Men tror inte nån av dom som går dit är medlem här? 🤔

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
pkml
2014-03-26 14:08
#7

Jag har puffar och bor i märsta, här finns det både nakna och puffar, men man ser dom bara med snabba ögat! Men cc är väldigt vanligt ändå, men dom håller sig undan ;)

Upp till toppen
Annons: