Annons:
Etikettccd-snack-övrigt
Läst 1132 ggr
[elmaek]
2014-03-22 16:56

22/3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag alla fina 🤗

Morgonpromenaden vid 07 fick bli på 5 minuter, sträcka på benen och få frisk luft i lungorna.
Vid lunch gick vi till skogen. Rask promenad, joggade, traskade/hoppade bland blåbärsris och sedan satte vi fokus så fort vi bara kunde upp för en brant backe (två gånger). Sammanlagt, allt som allt, så var vi ute i 1 timme och 10 minuter!
För nån timma sen vart det en runda på 30 minuter!

Molly har även fått sitt ansikte klippt 🙂 Lite vår-fin! Så nu är hon len och liten, lite fjun kvar då jag inte är så noga med att få bort 100% hår. Kan inte sluta kolla på henne… hon är verkligen så underbart vacker! ❤️

Molly har däckat, jag har kokat kaffe och ska ta det lugnt nu!

Annons:
[Nude]
2014-03-22 17:29
#1

#0 Ja, Molly är verkligen en jättesöt liten tjej!

Jag har gjort en storstädning här inne idag igen. Denna gången gick jag via "Senaste inlägg" istället för varje diskussionsämne för sig och det jag hade missat en hel del vid förra rensningen.

Jag blev imponerad av Shanti&Luna som var Sajtvärd under de första åren. Hon kämpade länge med få medlemmar och väldigt liten aktivitet, men hon gav sig inte. Jag tycker det är lite synd att hon är borta för nu när jag läst flera av hennes inlägg, så ser jag vilken tillgång hon varit.

[elmaek]
2014-03-22 17:38
#2

#1 Tack 🌺

Vad duktig du är!

[Nude]
2014-03-22 18:11
#3

#2 Duktig och duktig!! Jag är född med ett ogillande för brist på struktur. Det ska vara klart och tydligt och enkelt att hitta… Annars strejkar min hjärna… *fniss*

Det fanns en hel del bra information där inne bland de gamla inläggen och det har jag förstås lämnat kvar. Det är inte fel att läsa igenom det som tidigare skrivits i det ämne, man själv vill veta mer om.

Intehärutandär
2014-03-22 19:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag har varit på Framtidsmuseet med killen och hans barn. Det var mys, min son kunde inte följa så honom saknade jag. Kom hem till en överlycklig Spike. Plutten.

[elmaek]
2014-03-22 19:28
#5

#4 Museum går jag väldigt sällan till… borde skärpa mig på den punkten och ge det en chans 🙂

Intehärutandär
2014-03-22 19:37
#6

#5 Ja, det är faktiskt riktigt kul. Detta är för hela familjen för man får trycka å prova en massa. T ex kolla hur mkt man väger på månen, solen, jupiter osv, veva igång el som får tv, lampa, mixer att starta, se på planetfilm under kupoltak, pilla med magnetism, kolla i olika speglar och en massa mer.

Annons:
Upp till toppen
Annons: