Annons:
Etikettkläder-tips-frågor
Läst 722 ggr
[Nude]
2014-03-19 09:11

TIPS! Hundkläder på Tradera!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har nu vunnit två helt nya hundtäcken på Tradera! Det första fick jag för 11 kr + frakt 24 kr och idag fick jag ett till för 1 kr + frakt 24 kr.

Det är lönt att söka efter det man behöver på fel årstid. På hösten är det rusning efter höst- och vintertäcken! Nu är det ingen som bryr sig och då får man det för ingenting.

Den här, som är helt ny, fick jag i förrgår för 35 kr inklusive frakt!

Annons:
[Nude]
2014-03-19 09:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Den här, som säljaren köpt för stor till sin hund, fick jag idag för 25 kr inklusive frakt.

När Sylvester kom till mig hade han ett sånt här i blått. Trasigt och slitet, så det kastade jag. Det var enkelt att sätta på och inte så tjockt, så det passar under kylig höst och begynnande vår.

För övrigt är det Hurtta Ultimate som går ned över rumpan, som gäller under den kallaste årstiden. Hurtta och andra dyra märken får man förstås inte "gratis" på Tradera heller.

[Nude]
2014-03-19 10:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Ja, och 80 kr + 24 i frakt gav jag för detta nysydda som tyvärr sitter som på håret, så jag får sälja det vidare. Det gör jag till hösten tillsammans med annat som inte passat så bra.

Det är iaf slut med dyra inköp från affärer. Vinterkläder på vårens Traderaauktioner blir det i framtiden. Fast det lär dröja för nu har jag en stor garderob. Det här var det sista jag behövde.

Upp till toppen
Annons: