Annons:
Etikettccd-snack-övrigt
Läst 1471 ggr
[elmaek]
3/16/14, 8:16 AM

God morgon 16/3

Morgon 😴

Uppe med tuppen för tvättstuga, som varje söndagsmorgon! Jag är friskare så ska ta mig promenader med Molly idag, stackarn har fått promenader på kanske 5 minuter som max i 2-3 dagar i rad….. är man sjuk så är man 😐 Idag ska hon få motion i alla fall! Och som varje söndagskväll ska hon badas, skrubbas och få klorna klippta!
Och jag ska också vika tvätt idag… same old same old sunday 🙂

Annons:
Fridaaaa
3/16/14, 8:24 AM
#1

Morgon!

Jag var uppe redan kvart över 7. Kunde inte sova mer. Aja hundarna blev glada som kom ut i alla fall 🙂
Ska koka lite goda ägg till frukost, tur att jag ska ner till mamma idag så kan jag få nya hihi

Ska på ljusparty till mamma idag, och Roxy ska med. Blir en del nytt folk för henne, så bra träning för henne. Mamma tycker om när hon är med också så 😉

#0 Roxy badades igår. Inte så glad hund men ovanligt sammarbetsvillig, övning ger färdighet 👍 Nu luktar hon så gott idag hihi. Och pälsar var så härlig att kamma igenom nu på morgonen 😃

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Nude]
3/16/14, 8:24 AM
#2

Gråtrist och småregnigt väder så jag bestämde redan igår att inte delta i dagens aktiveringspromenad. Jag tror fler tänker som jag för endast fyra har tackat ja. Förra gången var vi 11-12 hundar med förare som deltog och vädret var detsamma.

Vi har gjort så mycket de sista dagarna, Sylvester och jag. Vädret har varit härligt med klar sol och molnfri himmel, men även en matte kan behöva vila så varför inte passa på när väderguden säger regn! Idag blir det bara göra-det-han-ska-promenader. 

Njut av dagen!

[elmaek]
3/16/14, 8:31 AM
#3

#1 Vilken härlig dag du verkar få! 😃

Hihi, nybadade hundar ❤️ Molly är inte förtjust i det heller ;) Haha. Men hon är samarbetsvillig för hon vet att efter hon blivit torkad så kastas handduken ut i hallen och dragkamp står för belöningen, så har vi haft det sedan allra första badet och så kommer hon få det livet ut!

#2 Låter också som en klassisk söndag 🙂🌺

Fridaaaa
3/16/14, 9:01 AM
#4

#3 Satsar på det 😃 
Haha ja jag fönar ju Roxy efteråt, det tycker hon väl är ganska skönt på vissa ställen, men hon är inte långsint, hon är mysig sen hihi 😉

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Nude]
3/16/14, 9:01 AM
#5

VA! Nu skiner solen? Hoppas den försvinner igen, så jag får en kortare middagstur som planerat. 😈

Roxie
3/16/14, 10:05 AM
#6

God morgon! Är väldigt sällan jag skriver här inne, men idag gör jag det i alla fall! 

Jag har suttit med en extremt tråkig hemtenta hela veckan och Indy har varit galet uttråkad av att inte bli lite aktiverad som vanligt. Men igår blev jag klar så då passade jag på att trimma ansiktet och ikväll blir det ett välbehövligt bad för skruttan. Men först ska vi på promenad tillsammans med 'duesomsocker' här på forumet :)

Därefter ska jag ägna mig åt min näst största hobby - akvaristik. Det blir vattenbyten och ompyssling av mina akvarium :)

// Sofia

Annons:
[elmaek]
3/16/14, 10:07 AM
#7

#6 Vilken härlig söndag! 🙂

FjantYoda
3/16/14, 1:03 PM
#8

Här skiner solen men är några minusgrader ute så Yoda satsar på att bättra på brännan ytterligare i soffan, helt sjukt hur fort dom får färg fast de inte ens är ute! Man kunde ju önska att han kunde dela med sig av det till sin matte som är allmänt kallad "gingerkid" av sin lillebror som blir brun av att bara tänka på sol (känns det som)

Tack #6 behöver oxå byta vatten! Har gått lite för länge pga att vi köpte nya fiskar samma dag som jag hade tänkt göra vattenbyte och ville inte stressa dom direkt!

https://www.instagram.com/aros_yoda/

[Nude]
3/16/14, 1:06 PM
#9

#6 Vad kul att ni har hittat varandra genom iFokus!

Ja, och för övrigt blev det en halvmilatur i det underbara vädret. Det gick bara inte att låta bli. När vi väl kom ut så rörde sig fötterna framåt utan att jag behövde göra så mycket. Nu ligger Sylvester på den lilla solstrimman på mattan och jag har satt mig vid datorn med lite kaffe.

Upp till toppen
Annons: