Annons:
Etiketthundträffar
Läst 1958 ggr
duesomsocker
2/11/14, 6:07 PM

Promenader/ Aktiviteter i Göteborg

Hej! Jag undrar om det finns fler här inne som är intresserade av att träffas och aktivera våra underbara hundar? Lite extra kul med hundar av samma raser;) Jag själv bor väldigt nära stan. Jag har gått olika hund kurser på gymnasiet så har lite olika aktiviteter man kan hitta på. Jag själv känner att motivationen är mycket sämre att träna när man är själv än i grupp då man kan få tips och råd. Jag har en stor hane på 13 månader som är kastrerad och som behöver lekkompis och aktivering :)

Annons:
IdaStranne
2/11/14, 6:15 PM
#1

Jag har ju ingen kines men en chihuahua som gärna tränar, leker, busar o myser med andra mindre vovvar :) Hänger gärna på om det blir något :)

MVH en djur o kramgalen Ida Galen
lifewithapaw.blogg.se - Bloggar om djur, natur, fotografering och mitt iv

Medarbetare på Bortskänkes och Chihuahua

Fridaaaa
2/11/14, 7:33 PM
#2

Vart bort du? (hittade inte det i texten) 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

duesomsocker
2/11/14, 7:43 PM
#3

Jag bor i Mölnlycke ligger ungefär 1 mil utanför Göteborg mot Borås. Men jag tänkte att man kunde träffas någonstans Centralt och sedan utgå därifrån och om man blir några stycken så kan man ju välja att träffas på andra ställen senare :)

Fridaaaa
2/11/14, 7:49 PM
#4

#3 Aha ok, missade Göteborg i rubriken hehe
Bor tyvärr för långt ifrån :/

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

PJ's
2/11/14, 7:51 PM
#5

Jag vill jättegärna ses:) har en nakenhundsvalp som behöver sällskap och aktivering ;P Vore trevligt att träffa er andra med samma ras för promenader,tips och råd om uppfostran och annat :) Bor i Bergsjön.

duesomsocker
2/11/14, 7:53 PM
#6

Vad kul :) Min är ju 1år och går ihop med verkligen alla hundar så det är inga problem så sätt :) Ska vi kolla upp några datum som passar oss alla så kan man ju bestämma en tid och plats så får vi se hur många som dyker upp :)

Annons:
PJ's
2/11/14, 9:20 PM
#7

Det låter toppen :) jag kan nästan när som, är hemma nu då jag väntar barn i mars :)

Roxie
2/12/14, 11:33 AM
#8

Jag är också intresserad av att träffas och aktivera vovve! Vi bor i Kviberg, östra Göteborg. Är just nu ganska upptagen med plugg, men säg gärna till om ni hittar nåt datum och plats så ska jag kolla läget :) Vi har en puff som fyller 1 år nästa vecka :)

// Sofia

duesomsocker
2/13/14, 3:50 PM
#9

Mig passar helger väldigt bra mitt på dagen. Så om någon är intresserad kan vi träffas denna helgen :)

Roxie
2/13/14, 3:58 PM
#10

Jag kan eventuellt nästa helg. Sitter med en fet hemtenta just denna helg :P

// Sofia

duesomsocker
2/13/14, 4:06 PM
#11

Ska vi säga Söndag den 23/2 kl 12.00 på Drottningtorget ? 

Det är ju centralt så alla kan ta sig dit, så kan vi se vart vi träffas i fortsättningen :) Jag tror att alla känner igen några kineser ;) Alla är välkomna även om ni själva har fler hundar av andra raser. Men helst så många kineser/blandraser som möjligt !

Roxie
2/13/14, 4:08 PM
#12

På våran lilla puffs ettårsdag, vilken alldeles utmärkt födelsedag! Jag skriver upp detta, så ska jag höra med sambon så vi inte har något annat inbokat :)

// Sofia

duesomsocker
2/13/14, 4:32 PM
#13

Nu har jag skapat en grupp på FB så har ni Fb kan ni testa att gå med i gruppen Chinese Crested Dog Promenader Göteborg! sprid jätte gärna så vi blir fler :)

Annons:
Roxie
2/13/14, 5:04 PM
#14

Har ansökt! :)

// Sofia

PJ's
2/13/14, 11:02 PM
#15

Har också ansökt, kan nog den söndagen också :)

duesomsocker
2/22/14, 3:11 PM
#16

Hej ! 

Jag ville bara påminna om träffen imorgon den 23/3 kl 12.00 på Drottningstorget i Göteborg :)

Tänk på att inte låta hundarna hälsa i början så slipper vi få några konflikter :)

[Nude]
2/22/14, 4:36 PM
#17

Den som söker promenadkompisar kan kolla inlägget Här bor vi. Där står det vilka som bor i Göteborg.

Ni i den här tråden som har CC/CC-blandning och inte har satt upp Er på den listan får gärna göra det.

duesomsocker
3/5/14, 10:05 AM
#18

Den 8/3 kommer vi ha en Promenad igen. Denna gång träffas vi på Drottningtorget i Göteborg kl 14.00. Alla hundar är välkomna men framförallt kineser eller blandraser med rasen i sig. 

Ps. Tänk på att ha hunden kopplad och fråga innan ni släpper fram hunden för att hälsa :) Godis och Bajspåsar kan alltid vara bra att ha :)

Upp till toppen
Annons: