Annons:
Etiketttävlingar-och-bilduppdrag
Läst 2764 ggr
[elmaek]
2014-02-02 19:00

BILDUPPDRAG FEBRUARI!

Så, alla medlemmar, har vi en ny grej här på CCD ifokus 😎 Veckans hund är borta och nu kör vi igång med Bilduppdraget!
Ingen vinner utan det är en rolig grej helt enkelt!

Det går ut på att Ni går efter temat vi som håller i denna sida delar ut för varje månad, 12 bilduppdrag/år och vi kör igång med Februari på en gång som jag fått äran att kicka igång med! 🙂 

Temat för Februari är: FEBRUARISNÖ 
Det vill säga att Ni fotar era fyrbenta raringar medan dom är i snön! Enklare än så är det inte! Träning, lek och bus eller en simpel promenad.

Finns ingen snö där ni bor, kör ni med en bild i februari.

Så kör igång! 😃

Annons:
Fridaaaa
2014-02-02 21:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Skoj!
Roxy i snön, tagen idag 😃

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cahira
2014-02-04 00:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Perfekt, tog denna idag ju! :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Nude]
2014-02-11 10:39
#3

Jag vill slå ett slag för Bilduppdrag februari. Skulle all snö vara borta, så går det lika fint med en bild på hunden i rådande väder!

Intehärutandär
2014-02-12 19:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Vi möter lill-husse efter skolan.

[elmaek]
2014-02-12 19:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Tyvärr dåligt format på bilderna 😕 

Men ja, vi har ingen snö kvar alls här och denna bild var från igår när vi utforskade en ny liten skog! 😃

[Nude]
2014-02-15 10:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Någon snö har vi inte haft på hela februari, så det här får duga som Bild i februariuppdraget.

Sylvester är liksom ute på ett eget uppdrag. Han bär sin boll (även om bara snöret syns.)

När han har bajsat av sig och jag vill hjärngympa honom, så trär jag kopplet genom öglan och låter Sylvester bära hem bollen, som jag oftast tagit med ut.

Han får massor av beröm och han älskar sin boll, så han gör det med stolthet. Det behövs massor av koncentration för uppgiften. Efteråt är vi båda nöjda och glada.

Det som är så bra med boll i snöre med ögla är att skulle han släppa bollen utan att jag ser det, så hänger den med oss ända hem i alla fall. 🙂

Annons:
[elmaek]
2014-02-15 12:55
#7

#6 Vad smart! 😃 Jag hade två bollar i snören åt Molly.. hon gnagde bort ena snöret men bollen är kvar och den andra bollen dödade hon på en timme 😂

PJ's
2014-02-15 17:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Kallt på Marstrand i början av månaden :)

[Nude]
2014-02-15 17:45
#9

#8 Sötnos!

Mer om "bära boll" enligt #6 hittar ni här.

Fridaaaa
2014-02-15 17:57
#10

#9 Sådan har vi till Roxy med, hon älskar sin 😃 Fast snöret på hennes är inte alls långt, alldeles lagom 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

duesomsocker
2014-02-17 18:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Sirocco Touched By Thorns N Velvet ! 

Bilden är tagen idag under våran kiss promenad i den fina vårsolen :)

Upp till toppen
Annons: