Valp-/HUNDKÖP

Kennel i Västra götaland/södermanland?

2014-01-23 10:13 #0 av: [_annaH]

Eftersom vi ska flytta till hus nu så kommer vi att skaffa en kines kompis till Dexter så han slipper vara ensamhund, då han alltid haft Lady som kompis, men hon stannar hos mina föräldrar. 

Så vet ni någon bra kennel i Västra götaland eller Södermanland? Glad

Anmäl
2014-01-27 18:15 #1 av: [Nude]

Verkar inte som om någon känner till någon kennel i Västra Götaland.

Kennel.se har uppfödare från hela Sverige. Kolla inne hos dem!

Lycka till!

Anmäl
2014-01-27 18:32 #2 av: Cirque

Kika här, alla kennlar i landet.

http://www.skk.se/kopahund/hundraser-valpkullar/chinese-crested-dog/?show=breeders

Anmäl
2014-01-27 20:34 #3 av: [elmaek]

Håll utkik på Blocket också! Tummen upp Finns guldklimpar där med om man är noga och försiktig av sig! Så hittade jag Molly Kär

Anmäl
2014-01-28 11:06 #4 av: Snovit79

Åh, synd att det i var Hälsingland. Min släkting (kennel) har precis fått en till kull.

Anmäl
2014-02-23 20:44 #5 av: vilding

Pappersdrakens kennel har just fått nya valpar! Skaffade våran lilla Texas därifrån i somras :) De har en hemsida och finns på facebook

Anmäl
2014-02-23 22:06 #6 av: Bjallstal

Håller med ovanstående, jag hittade min kennel på först blocket och sedan skk. Kommer aldrig köpa kines av någon annan då alla jag träffat därifrån har varit så otroligt trevliga, och uppfödaren är superb hon med :)

Man kan hitta guldkorn på blocket, om man kollar upp kenneln i övrigt :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.