Annons:
Etikettccd-snack-övrigt
Läst 757 ggr
[elmaek]
2014-01-19 16:54

Det dyrbaraste jag har

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ju insett tidigare att Molly verkligen betyder mycket för mig men idag insåg jag det ännu mer.

Stackarn skulle hoppa upp i sängen men hoppade för lågt så hon föll…. rakt på ena sidan av huvudet 😕 Hon gnydde efteråt så jag tog upp henne och kramade om henne, kollade igenom munnen så inga tänder slogs av eller att det inte var blod i munnen sen kollade jag benen, balansen och kollade i örat så det inte kom blod. Hon är så klumpig och hon kan få mitt hjärta att stanna bokstavligt talat.

Speciellt nu när jag blivit singel igen så är hon verkligen till stor nytta, det var hon innan med såklart (jag prioriterar henne väldigt högt). Jag ligger i fosterställning om nätterna och sover, så kommer hon under täcket och kryper till en boll vid mina bröst så sover vi så en hel natt. Som ett äkta par, ibland lägger jag huvudet mot henne och hon har inget emot det.. ibland ändrar hon sovställning och lägger sig alltid så nära mig det bara går. 

Molly betyder verkligen allt för mig, hon är det dyrbaraste jag har!

Annons:
[Forest]
2014-01-19 22:54
#1

Hon är verkligen söt :) Tur att det gick bra för henne trots att hon föll lite illa, bra att du kolla igenom henne så snabbt och på allt 👍

Jag har mattor runt sängen eftersom vi har ganska hög säng och vill inte att någon av hundarna halkar o gör sig illa. Har du ingen matta vid sängen så är det ett bra tips att skaffa en, jag har enkla "enfärgade gångmattor" :) Här hemma så gossar hundarna i sängen o två av dom är lite klumpiga där av har dom ramlat ner men snabbt upp igen för att köra vidare sitt "gosrejs" i sängen.

[elmaek]
2014-01-19 23:16
#2

#1 Tack :) Ja, hjärtat stannar ju när hon klantar till sig! Det är en självklarhet att kolla igenom ens hund vid såna här olyckor tycker jag :)

Det var ett bra tips! Tack! :)

Upp till toppen
Annons: