Annons:
Etikettkläder-tips-frågor
Läst 1338 ggr
Kaffekopp99
1/19/14, 6:53 AM

Hundarnas garderob: önskelista

Hundarnas garderob.. Är full! Min garderob.. Är i behov av uppgradering Vad köper jag då? En overall, en jacka och en dräkt! Till hundarna! :) Har fått en symaskin nu, efter flytten (feb) kommer jag börja sälja av lite eftersom jag vet att jag kommer sy massor av nya kläder åt dem. Jag tänkte också sälja av lite som jag sytt. Jag tror att jag har hittat mina favoriter för naken och PP men jag undrar var ni önskar er? Jag menar inte att annonsera här, det för jag någon annan stans, men vill ha lite förlag :) Mönster: Retro, rosa, hello Kitty osv, randigt, rutigt, batman, adidas, dödskalle, hårdrock..? Färg? Tyg: velour, bomull, ylle, fleece, galon, allväders? Typ? Täcke, overall, t-tröja, klänning, tikskydd? Ett projekt jag har påbörjat är tröjor m RalphLauren, skulle ni vilja köpa en sådan? Har en hög sådana barntröjor att sy om. Är så sugen på att börja sy :)

Annons:
Voli
1/21/14, 12:05 AM
#1

Vill köpa av dig isåfall ,skaffa hemsida eller har du de?:D

Med vänliga hälsningar, Emmy Persson

www.emmiepersson.se ~ En del av mitt liv med..

-Kärleken Christian Hansen<3-Hästarna Mizabella&Mysan-Hundarna Voli&Kimberly-Katterna Zlatan&Sandy-Marsvinet JamJam-Kaninen Milli-Sköldpaddan Torlek-Mediala förmågor-Mode-Hoppning&Dressyr-Trickträning-Klickersträning-ADHD- Blekinges största blogg - ALLTID NÅGOT FÖR ALLA! Välkommen in och bli en av mina läsare!Blomma

Kaffekopp99
1/21/14, 8:05 AM
#2

Nej jag har inte det :) Jag lägger ut när jag börjar rensa sen och om jag syr något. Håller på med täcken just nu, hoppas få dem klara innan våren :)

Voli
1/21/14, 8:44 PM
#3

åh vad roligt:D

Med vänliga hälsningar, Emmy Persson

www.emmiepersson.se ~ En del av mitt liv med..

-Kärleken Christian Hansen<3-Hästarna Mizabella&Mysan-Hundarna Voli&Kimberly-Katterna Zlatan&Sandy-Marsvinet JamJam-Kaninen Milli-Sköldpaddan Torlek-Mediala förmågor-Mode-Hoppning&Dressyr-Trickträning-Klickersträning-ADHD- Blekinges största blogg - ALLTID NÅGOT FÖR ALLA! Välkommen in och bli en av mina läsare!Blomma

Spiritinthesky
1/23/14, 6:03 AM
#4

Jag vill också gärna se :)

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Kaffekopp99
1/23/14, 7:27 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Har inte symaskinen förren efter flytten, visar en bild på handsydd tröja som är fleecefodrad. Foder med ponnysar :) Ska snygga till sömmarna sen.

Kaffekopp99
1/23/14, 7:30 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Har satt på en krage nu efter att bilden togs

Annons:
Kaffekopp99
1/23/14, 7:31 AM
#7

Bilderna har fel format så det blev helt ihoptryckt..!

Kaffekopp99
1/23/14, 7:33 AM
#8

Jag har samlat på mig tyger i två år nu och när jag packade väcktes lusten igen :) Tex har jag massor av gamla scenkläder i coola tyger. Åh vad jag längtar efter att få början! Någon annan som syr?

Kaffekopp99
1/23/14, 7:36 AM
#9

Jag tänkte läggs upp kläderna på Fejsbok, Finns en grupp som heter "Chinese crested kläder" där. Både begagnade och nya kläder finns där.

Upp till toppen
Annons: