Annons:
Etikettbild-video-trådar
Läst 1382 ggr
Voli
2014-01-04 14:22

Presentation & Bildtråd Lilly

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppas det är ok för er att jag startar en bildtråd på min valp Lilly. Hon är 75% chihuahua och 25% Kinesisk nakenfis, men ja hon blev ju naken trots allt. Ser ut som en mini nakenfis (1kg väger hon) och hon är nu snart 11 veckor.

Hon är väldigt pigg och livlig, klantar sig massor men älskar när man skrattar åt hennes hyss. Hon tar allt i munnen och springer och leker med, och äter allt, vilket är bra.

Just nu får hon färskfoder för valpar!^^

Med vänliga hälsningar, Emmy Persson

www.emmiepersson.se ~ En del av mitt liv med..

-Kärleken Christian Hansen<3-Hästarna Mizabella&Mysan-Hundarna Voli&Kimberly-Katterna Zlatan&Sandy-Marsvinet JamJam-Kaninen Milli-Sköldpaddan Torlek-Mediala förmågor-Mode-Hoppning&Dressyr-Trickträning-Klickersträning-ADHD- Blekinges största blogg - ALLTID NÅGOT FÖR ALLA! Välkommen in och bli en av mina läsare!Blomma

Annons:
Fridaaaa
2014-01-04 15:39
#1

Hon är så charmig, hon och Roxy får träffas någon gång 😉

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[elmaek]
2014-01-05 21:57
#2

Hon är verkligen bedårande och jag är så glad att du valde att komma hit :) Du får gärna bomba med bilder!

[Nude]
2014-01-06 09:29
#3

Vilken liten jättesöt tjej du har!

För övrigt får du starta precis vad du vill här inne. Målsättningen är högt i tak. Hjärtligt välkommen till både dig och lilla Lilly!

Voli
2014-01-06 12:36
#4

#2 #3 

Oh vad snälla ni är, tack så hemskt mycket!❤️

Med vänliga hälsningar, Emmy Persson

www.emmiepersson.se ~ En del av mitt liv med..

-Kärleken Christian Hansen<3-Hästarna Mizabella&Mysan-Hundarna Voli&Kimberly-Katterna Zlatan&Sandy-Marsvinet JamJam-Kaninen Milli-Sköldpaddan Torlek-Mediala förmågor-Mode-Hoppning&Dressyr-Trickträning-Klickersträning-ADHD- Blekinges största blogg - ALLTID NÅGOT FÖR ALLA! Välkommen in och bli en av mina läsare!Blomma

Spiritinthesky
2014-01-08 15:02
#5

Hon är det sötaste jag sett :) vill se fler bilder!!

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Upp till toppen
Annons: