Annons:
Etikettpowder-puff
Läst 2474 ggr
Fridaaaa
12/23/13, 10:23 AM

Tips på Schampo

Kommer ju bada Roxy vid behov.
Behöver tips på schampo som ni rekommenderar 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[Nude]
12/23/13, 10:48 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag har en nakenhund, så jag kör med utspädd galltvål. Det är miljövänligt och helt ofarligt. Endast naturliga ämnen ingår. Den är helt biologiskt nedbrytbar och inga konserveringsmedel eller parfymer är tillsatta. Finns för hästar och hundar.

PP-pälsen behöver kanske något annat. Jag använder Aloe Veracreme till min hund och då köper jag märket Dr Melamad vars produkter är baserade på: "Medicinska örter, oljor, aloe vera, mineraler, salter och svarta leran från Döda havet. Bara de allra bästa råvarorna och 100% naturliga godkända ingredienser används här. Dr Melumads produkter uppfyller kraven enligt EEC s Hälsovårds- myndighet. Han använder återanvändningsbara komponenter & nedbrytningsbara ingredienser. Produkterna innehåller inga animaliska ingredienser, de är ej testade på djur och har mycket hög kvalité."

De har även schampoo och balsam speciellt framtaget för hundar. Hade jag haft en pälshund hade jag gjort ett försök med det. En återförsäljare finns på Facebook under sidnamnet AveraRosa.

Bilden är hämtad med tillstånd från Rose-Marie på AveraRosa

Roxie
12/23/13, 1:01 PM
#2

Fluffy Puppy är det bästa schampot jag har använt.

// Sofia

MaaariaS
12/24/13, 6:18 AM
#3

Espree milk n honey schampo funkar bäst på Max 🙂

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Betthina
1/20/14, 7:20 PM
#4

Själv använder jag K9, både schampoo och balsam. Supernöjd!

http://thinisens.blogg.se

Cahira
1/20/14, 7:29 PM
#5

Jag ÄLSKAR espree! Pälsarna blir rena och lättutkammade och det är drygt och räcker länge då det späds ut rätt rejält. Det luktar gott och har bara naturliga ingredienser! :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: