Annons:
Etikettbeteende-problem-frågor-tips
Läst 1039 ggr
[japptravare]
11/23/13, 10:39 PM

Nu kommer kylan...

Hur reagerar era små nakenhundar nu när kylan/snön är på ingång?
Min hund totalvägrar att gå ut! Det är svårt att få ut henne utan tvång 😕

Annons:
Intehärutandär
11/24/13, 12:48 AM
#1

Min går ut en snabbis i trädgården morgon och natt för en snabbkiss. Och den är oftast precis utanför räcket på farstu eller veranda. Promenad är inga bekymmer ännu. Han fick nya skor i år med.

[Nude]
11/24/13, 9:21 AM
#2

2014-02-04
Vår andra vinter har kommit och Sylvester travar ut, lika glad som alltid. Han tycker inte om att få vintertäcke på sig, men nu verkar det som om han har accepterat det. Jag behöver inte längre locka och pocka för att han ska komma till påklädningen. :)

Det enda väder han skyr är ösregn!

[elmaek]
11/24/13, 3:47 PM
#3

Här är det fortfarande plusgrader mestadels, minusgrader idag. Men det rör sig om bara -1 så det är ingen fara.. Molly klarar sig bra hittills i alla fall :)

[Åva]
11/24/13, 7:16 PM
#4

Nåva följer motvilligt ut, men följer ändå med. Det har tagit väldigt lång tid innan hon blivit sådan. Svårast är det när det regnar mycket.

Ska bli spännande att se hur hon blir när hon ser snön, om det kommer någon vill säga :)

Betthina
2/3/14, 8:30 AM
#5

Om det är några små millimeter så ogillas det skarpt men när det börjar närma sig decimeter eller drivor då älskas det. Då är han en liten sork ;)

http://thinisens.blogg.se

FjantYoda
2/3/14, 2:10 PM
#6

Min tycker inte alls om vintern men har varit hård med han om att vi visst ska gå i det sen första snön så nu kan han faktiskt till och med GÅ i  snön med overall och skor, förra vintern vägrade han gå i snö som var djupare än hans egna tassar!

När det är 15-30 minus så vill han helst inte vara ute så då blir det snabbkissa med massa kläder på vilket är förståeligt men så länge han faktiskt vill följa med så är jag nöjd!

https://www.instagram.com/aros_yoda/

Annons:
Upp till toppen
Annons: