Annons:
Etikettccd-snack-övrigt
Läst 1449 ggr
[Nude]
11/23/13, 9:27 AM

Hur många koppel har du? :))

Idag blev det en timslång promenad innan frukost. Vädret är alldeles strålande och vi hade sällskap av Sylvesters rottisbästis, så det gick som en dans.

Nu ska jag strax iväg till Loppis och lämna lite prylar. Jag har alltid en papperskasse stående där jag lägger ned alla de onödigheter som bara belamrar lådor och skåp. Det känns alltid lika befriande att skicka iväg den där kassen.

Det enda jag inte skickar till loppiset är mina hundprylar och dito kläder. Jisses, vad lätt det är att köpa på sig.

Jag har sen maj förra året lyckats köpa 5 st koppel. Det sista var ett sånt där kortare koppel. Jag tror det kallas för citykoppel. Jag har också köpt ett på 180 cm i älgskinn (!!) …. som om Sylvester skulle bry sig om det!? 

Hur många koppel har du?

Annons:
Fridaaaa
11/23/13, 10:04 AM
#1

Morgon!

Haft ute vovvarna, har tre hundar här just nu hehe (hundvakter åt Roxys pappa). Men idag ska vi på kalas, så han ska till sin matte igen i eftermiddag. 
Roxy sover, likaså de andra vovvarna.

Ang koppel hmm inte riktigt koll på det men runt 4-6 st.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Intehärutandär
11/23/13, 12:01 PM
#2

Här tar vi det lugnt, håller på att pyssla till farstu och veranda, så det fortsätter jag med. Får besök av en gammal vän ikväll, som jag inte sett på fem år. Koppel köper jag inga tydligen. Fick tre st då vi gick honom. Två långa smala och ett tjockare nylon. I år köpte vi ett flexi också, som vi bara använder nu.

MaaariaS
11/23/13, 4:45 PM
#3

Idag sov vi länge och sen behövs det tvättas kläder,men det är rätt kallt ute så det blir/är en innedag idag 😂

Max har tre koppel med tillhörande halsband 🙂

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Upp till toppen
Annons: