Annons:
Etikettccd-snack-övrigt
Läst 808 ggr
[Nude]
11/21/13, 9:33 AM

Morning folks!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vaknade med ett leende på läpparna. Ett leende som inte ens morgonens stök i tvättstugan kunnat sudda ut. Vädret är inte särskilt inbjudande och trots det känns livet mer än gott. Det här kan bara bli en bra dag.

Om nån timme ska jag hämta den torra tvätten och sen är jag redo att fylla dagen med hund. Ett liv med Sylvester är ett gott liv.

Annons:
[_annaH]
11/21/13, 9:49 AM
#1

Godmorgon!

Idag regnar det :(. Fick nyss stå i 10 min ute i regnet för Dexter vägra o kissa, vilket han alltid gör om de regnar. Han håller sig hellre..

Klockan 12 har vi veterinärstid bokad, hoppas på det bästa! Tycker knölen känns större idag.. 
Dexter får följa med, han kan inte vara ensam hemma, skulle inte förvåna mig om vi hörde honom ända till veterinärkliniken 😉Har aldrig hört en hund skrika så mycket och högt någonsin.. Sen har jag världens separations ångest från han, så det är nog jag som behöver träningen mest haha.. :)

Dexter har precis ätit, så han kom och pussa på mig o visa att "nu har jag ätit upp, är jag duktig nu?" :) Gullplutten.  
För vår del blir det innedag, träna lite trix inne. Regn är det värsta han vet och gör allt för att inte få gå ut 😉

[elmaek]
11/21/13, 10:10 AM
#2

Morgon morgon!

Är hos pojkvännen, han är och jobbar i några timmar och jag har jätte tråkigt just nu. Ska nog klicka Molly lite, ute regnar det så en promenad är verkligen inte lockande för varken mig eller henne! 
Ska nog vara snäll och vika hans nytvättade tvätt.. det skulle han nog uppskatta och jag har nåt att göra! Haha :)

[Nude]
11/21/13, 11:35 AM
#3

#2 Var försiktig med det där med att vika hans tvätt. Klart han blir jätteglad, men låt det inte bli en vana. En vacker dag slutar han bli glad och tar det istället för givet, du vet! 😉

[_annaH]
11/21/13, 1:20 PM
#4

Nu är vi hemma efter veterinärsbesöket. Hon trodde det var juvertumör så hon ska opereras nästa vecka. 
Tur att vi upptäckte så tidigt eftersom den inte är så stor ännu :)

[Nude]
11/21/13, 1:58 PM
#5

#4 Härligt att höra, _annaH. 🎂

Intehärutandär
11/21/13, 2:34 PM
#6

Här är det segt som tusan. Sover så dåligt om nätterna - ja jag sover inte alls förrens småtimmarna. Då barnet går till skolan, så brukar jag sova några timmar, så jag kommer ikapp. Men idag krånglade frökens bil (hon hämtar honom), så han kom in och ut 4 ggr och kom hem igen efter ett par timmar bara. Och störs min sömn så blir jag så seg och starkt illamående pga sömnbristen. 

Ingen bra start. 😴

Spike han är så följsam att han kan sova eller vila bort en hel dag. Är dagmatte till en flatcoated retriever och hon tål inget latande, då blir hon rastlös.

Annons:
[Nude]
11/21/13, 4:10 PM
#7

#6 Då är det bara att du följer din egen kropp och rytm. Något annat fungerar inte i alla fall. Ta hand om dig och de dina.  ❤️

Upp till toppen
Annons: