Annons:
Etikettviktigt-ifokus
Läst 1756 ggr
[Nude]
11/5/13, 11:32 AM

SAJTVÄRD!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla!

Jag har idag (13-11-06) skrivit på avtal med iFokus om att bli den nya sajtvärden på vårt Chinese Crested i fokus! Här om dagen kom ett inlägg om att vi stod utan Sajtvärd och då valde jag att skriva en intresseanmälan.

Jag tycker den här sidan är intressant och tonfallen i inlägg och kommentarer har hela tiden haft en varm ton. Att låta vår egen sajt leva vidare kändes därför viktigt för mig. Den goda tonen finns nämligen inte i alla CCD-forum. Jag har tyvärr sett skrämmande exempel på motsatsen.

Att vara Sajtvärd känns som en utmaning och jag ska göra allt för att det även i fortsättning ska vara så bra som möjligt här inne. DET SKA VARA HÖGT I TAK OCH ALLA SKA KÄNNA SIG VÄLKOMNA OCH MAN SKA KUNNA STÄLLA VILKEN FRÅGA SOM HELST! Det finns nämligen inga dumma frågor. Det finns som bekant bara dumma svar! 😉

Med vänliga hälsningar
Marianne aka Nude

Annons:
Intehärutandär
11/5/13, 12:06 PM
#1

Grattis, eller hur man nu säger. 😃 Vill Du ha Medarbetare så hojta!

[_annaH]
11/5/13, 2:15 PM
#2

Va roligt! Grattis 😃

[Nude]
11/5/13, 3:58 PM
#3

1#
Du får väldigt gärna komma med som Medarbetare, eller vad det heter! Det är bara roligt om man är fler som hjälps åt! 🌈

Hur det går till vet jag inte ännu, men jag kontaktar dig Snövit, så fort jag tagit reda på det.

[_annaH]
11/5/13, 3:59 PM
#4

#3 Du kan pma mig om du behöver hjälp med att lägga till Medarbetare :)

Intehärutandär
11/5/13, 4:00 PM
#5

#3 Jag vet inte heller, men har hunnit lära mig lite som Medarbetare på Sf och anhöriga. En sak i taget, som det heter. 🙂

[Nude]
11/5/13, 4:46 PM
#6

#4 Tusen tack, _annaH. Jag hittade hur man gör under sajtadministration. Jag behöver ju träna på att hitta själv här inne. 🙂

Det låg redan fyra Medarbetare där, men jag är väldigt osäker på om de själva är medvetna om det.
#5 Snövit.. Jag lägger dig till som Medarbetare och sedan skickar jag meddelande till de fyra och frågar om de är medvetna om att de ligger kvar.

Annons:
Intehärutandär
11/5/13, 4:51 PM
#7

#6 Tack för förtroendet och det låter som en bra idé att maila dem.

[Nude]
11/5/13, 5:14 PM
#8

#2 _annaH

Tre av de fyra är kvar som medlemmar och jag har skickat mail, men den fjärde har lämnat forumet. Det står dock ingenting om hur jag tar bort en Medarbetare. Vet du det?

[Nude]
11/5/13, 5:17 PM
#9

#2 _annaH

asch.. det löste sig. Jag gjorde henne till vanlig medlem och sparade och då försvann hon från listan. 🤦‍♂️

Fridaaaa
11/5/13, 6:31 PM
#10

Vad roligt! 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[_annaH]
11/5/13, 6:55 PM
#11

#9 Bra att de löste sig :D

Visper
11/5/13, 9:00 PM
#12

Lycka till. Vi fortsätter med vår trevliga stämning!

Cahira
11/6/13, 2:41 AM
#13

Kul att du vill ta dig an att fortsätta denna site. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Upp till toppen
Annons: