Annons:
Etikettkläder-tips-frågor
Läst 921 ggr
MaaariaS
2013-11-02 00:53

Hurtta friluftsoverall.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var idag och köpte en friluftsoverall till Max och den passa bra trodde jag i affären.Men när vi kom hem så såg jag att han inte kan få upp svansen(den ligger över ryggen i vanliga fall)pga att overallen ligger två cm för långt ner på ryggen.Finns det nån som har klippt av lite tyg på ryggen och bytt till en kortare dragkedja,så den sitter perfekt? Eller är det bara att lämna tillbaka den och köpa nån annan overall?

Jag har alltid gillat just denna overall och den är brun 😂Fint 😃🤪

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Annons:
vanessagustavsson
2013-11-05 17:06
#1

Hehe lät krångligt, fanns den inte i en mindre storlek bara?

MaaariaS
2013-11-05 17:13
#2

Jo det ska tydligen finnas fler storlekar, så jag ska lämna tillbaka den och köpa en mindre storlek 😂

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

vanessagustavsson
2013-11-06 19:52
#3

Vilken tur, den var jätte fin 😂

[Forest]
2013-11-10 12:42
#4

2 skulle jag göra annars kan du säkert vika in delen över svansen. Jag tycker i övrigt att den ser ut att sitta bra på Max men kanske en storlek mindre skulle sitta lite bättre :) Han vart fin i overallen

MaaariaS
2013-11-10 13:06
#5

#2 Jag testade det men pga att det dragkedjan sitter där så går det inte tyvärr 😕

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

[elmaek]
2013-11-11 18:37
#6

Se efter om du kan byta! :) Har en sådan till Molly om jag minns rätt.. en liknande i alla fall och jag tycker den är jätte bra! En fleeceoverall under sedan den över, eftersom hon är naken :)

Annons:
MaaariaS
2013-11-13 00:16
#7

Jag hoppas det går att byta annars så får jag sälja den vi har och köpa nytt,men just nu vill jag att den regntäta fleece overallen ska komma så vi ser om storleken passar till vintern *håller tummarna*

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Upp till toppen
Annons: