Annons:
Etikettbild-video-trådar
Läst 4362 ggr
Fridaaaa
2013-10-10 16:09

Välja valp

Kommer att välja mellan dessa 2 tikarna, fastnat mest för dem.
Får se vilken av dem det blir, de är ju bara 3½ vecka gamla nu (vart hart tiden tagit vägen?)

Den lite större tiken är just mer lite mer nyfiken när man sätter henne på golvet, än vad systern är (av dessa 2, de är 6 st totalt i kullen) men mycket kan ju ändras Skämtar Se personligheter och så, framträder ju mer och mer.

Så nu är det namn med som jag/vi ska komma på, vilket verkligen inte är det lättaste! Lipar Så har ni bra namnförslag är det bara att komma med dem (dock inte vanliga som t.ex Mimmi, eller t.ex Fluffy och såna namn 😉)

Mamman är powder puff och pappan är papillon Glad
Hälsar på ofta, fördel med att bo nära Lipar

10 oktober 2013 00210 oktober 2013 005

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Candy123
2013-10-10 16:16
#1

Luna, kanske skulle passa :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Fridaaaa
2013-10-10 16:16
#2

#1 Heter en bekants hund, så går tyvärr bort.😉

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Candy123
2013-10-10 16:18
#3

Okej här är några till som kanske skulle passa sötnosen :) Kiara Kira Nita Kanske kommer på fler om en stund :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Fridaaaa
2013-10-10 16:18
#4

#3 Du får gärna komma på fler hehe, de där är tyvärr inte riktigt vad jag är ute efter (fått dem på förslag flera gånger innan med hihi) 😛

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Candy123
2013-10-10 16:22
#5

Alma Amalia Aurora Blanka Beanka Bärta

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Fridaaaa
2013-10-10 16:24
#6

#5 Tack för förslagen, tyvärr går de flesta bort pga olika anledningar men var någon jag skriver upp på "listan" här hemma 😛

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Intehärutandär
2013-10-10 21:14
#7

Vilka söta. Den ena med sina bruna ögonbryn och den andra med sin "mask". 

Är dålig på namn, det brukar liksom komma till mig då jag träffar djuret. Flora och Pixie tänker jag spontant.

Fridaaaa
2013-10-10 21:31
#8

#7 Visst är dem hihi Fått dem namnen som förslag innan men tyvärr inte riktigt vad jag tänkt mig tyvärr ^^,

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Roxie
2013-10-11 14:22
#9

Jag tycker att du ska vänta med namn tills du fått hem valpen och lärt känna den. Då kommer du nog automatiskt hitta ett namn som passar hennes personlighet :)

// Sofia

Fridaaaa
2013-10-11 15:01
#10

#9 Kommer att lära känna den redan innan, då jag bor inte ens 1 km från uppfödaren, så träffar valpen flera dagar/vecka 🙂 
Och jag vill allra helst ha döpt innan den kommer, gillar det bäst, så man vet vad man ska tilltala valpen och så, vet inte men känns bättre 😛

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tiara05]
2013-10-11 23:17
#11

Grattis vad roligt!

Min ena naken tik heter Tiara och storpudel tiken heter Estelle, lite prinsessaktiga namn tycker jag :)

Roxie
2013-10-12 08:38
#12

Våran dvärgpudel heter Ami och våran kines puff heter Indy :)

// Sofia

Fridaaaa
2013-10-12 10:25
#13

#11 Jag är inte mycket för prinsessnamn och sånt, inte min stil 🙂 

#12 Ami blir det inte pga olika speciella anledningar 😉 Indy är ganska charmigt.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Roxie
2013-10-12 10:47
#14

Inte många förslag som passar, haha ;) Jag kan tipsa om att googla olika namnlistor och där kanske få lite inspiration.

// Sofia

Fridaaaa
2013-10-12 11:58
#15

#14 Jag har googlat, men såna listor brukar vara så himla långa, omöjligt att läsa igenom alla dem 😉

Nej har skrivit varför dem inte passar heller, alla har ju olika stilar liksom, vad man tycker passar och inte passar 🙂
Och så många olika förslag är det inte tycker jag 😛 Inte i denna tråden i alla fall 😉 Har skrivit i #0 vad jag söker, och många namn som föreslagits passar inte in på beskrivningen, så är därför 😉

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

vanessagustavsson
2013-10-14 12:32
#16

Jag tycker Bellé är fint 😃

vanessagustavsson
2013-10-14 12:33
#17

Super söta förresten!! 😃

Fridaaaa
2013-10-14 22:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

#16 Ja det är fint, men svärmors ena hund hon hade hette Bella, så blir lite för likt (hon betydde mycket för svärmor, så känner att det blir för likt), tyvärr.

Har förresten valt valp, blev denna 🙂 Idag försökte den bita i mina byxben när jag satt ner på golvet haha

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mahjong
2013-10-14 22:11
#19

Så söt! 

Lite förslag på namn: 

Nikki

Tessi

Greta

Sally

Effie

Swea

Majken

[JollyJustin]
2013-10-19 18:31
#20

Nikita är fint ;) ?

Annons:
Fridaaaa
2013-10-19 18:32
#21

#19 Massa gammeldagsnamn tyvärr, vilket jag inte är intresserad av 😉

#20 Nja, sådär för mig 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[JollyJustin]
2013-10-19 22:00
#22

Fridaakeson

Minnie

Jula

Minna

Twist

Justin Bieber

Justina

JB

Justina B

Jolina

Bieber

Kim

[Forest]
2013-10-19 23:41
#23

Sol är ett namn jag alltid har gillat men tyvärr passa det inte på Enja. Lystra är även ett sött namn, Gissa kan vara rätt roligt namn med. Vad heter hunden? Gissa 😉

Fridaaaa
2013-10-20 09:42
#24

#22 Du lyckas ofta skriva fel på mitt användarnamn hehe är 2 S 😉
Justin Bieber - Big nono! Absolut inte… Samt att det är ett killnamn 😉 Alla namn du skrivit upp som ens påminner om honom går verkligen bort, du får ursäkta men jag ogillar honom skarpt 😉 Så förslag ang honom, och One Direction och såna band vill jag inte ha, jag lyssnar på rock och sån musik.

Kim = pojknamn för min del (inte alls mycket tjejnamn).
Twist = hannamn
Minnie = har nämnts i annan tråd, men inget jag gillar
Jolina = Nä.
Jula = tänker på butiken då haha
Minna = Nja inget jag gillar.

#23 Haha 🙂 Ja lystra är ganska fint, skriver jag upp 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[JollyJustin]
2013-10-20 10:01
#25

Jag vet en honhund som heter Twist ;)

Fridaaaa
2013-10-20 10:02
#26

#25 Ja vissa namn tycker man passar olika helt enkelt 🙂
(och skriv vem du talar med är du snäll, ifall någon hinner skriva emellan eller så) 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fridaaaa
2013-10-20 13:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#27

Nya bilder, 5 veckor gammal imorgon 😃
(ögonen ser konstiga ut pga blixten)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[nettaahs]
2013-10-20 17:16
#28

Såg ut som en liten Vera tyckte jag :)

[Forest]
2013-10-20 18:41
#29

Tycker hon ser ut att vara en Lystra, blir man som sina namn så är Lystra lovande 😃. Kom på ett till Glittra 😉

Fridaaaa
2013-10-20 18:43
#30

#29 Glittra är för "gulligt" hehe eller hur man ska säga det? 😛
Lystra hmm…
#28 Ganska sött

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Forest]
2013-10-20 18:46
#31

30 ja det är lite för gulligt men vissa gillar gulliga namn o vissa hundar passar i det😉

Fridaaaa
2013-10-20 18:49
#32

#31 Jag är dock inte mycket för såna namn till egen hund 😉

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[JollyJustin]
2013-10-20 19:05
#33

Vera ellre Vilda var fint ;)

Fridaaaa
2013-10-20 19:07
#34

#33 Vilda går inte pga att det finns en hund som betyder väldigt mycket för mig (som jag tyvärr inte träffar längre) som heter Vilda.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[JollyJustin]
2013-10-20 19:09
#35

Men är det inte bra om det påminner?

Lunna

Tonnie

Luna

Chinnie

Fridaaaa
2013-10-20 19:11
#36

#35 Nej, det är det inte, inte för min del, blir bara jobbigt.

Luna har nämnts (fast kanske inte i denna tråden), en bekants hund heter det 🙂
Lunna är ju i princip samma.
Chinnie nja. Tonnie vet jag inte riktigt om jag känner att det är han eller tiknamn xD

Men tack för förslagen 🙂 (återigen, skriv vem du talar med, ifall någon hinner skriva emellan och så 😉)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[JollyJustin]
2013-10-20 19:15
#37

#36 Du gillar typ inga namn xD  Kan tyvärr inte hjälpa dig mer 🤐(jag)

Fridaaaa
2013-10-20 19:16
#38

#37 Inga onödiga kommentarer tack och det är väldigt lågt att kalla någon för looser! Det gör man inte. Du behöver inte hjälpa om du inte vill, ingen tvingar dig, men man kallar inte något för looser för det! FEL OCH LÅGT! 

Och vissa namn du har gett, är inte som jag har beskrivit i #0, så inte så konstigt att de inte passar, samt att jag känner flera med hund och så, så vill inte ha samma namn som de har, inte så konstigt med det.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[JollyJustin]
2013-10-20 19:18
#39

Nej! Jag mena inte att du är loser, tog en tyst smiley  till mig för att jag inte kom på mer. Dte var inte meningen att vara nått dumt

Du är såklart ingen loser du är smart ;)

P.s Jag orkade inte läsa texten , jag såg bara namnförslagen så då var jag igång ;)

Pp.s Oj vad sur du var på pm :O

Fridaaaa
2013-10-20 19:19
#40

#39 Bättre att du tar bort symbolen i så fall, för det kan verkligen inte tas som att du menade dig själv…

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[JollyJustin]
2013-10-20 19:25
#41

Alma

Vilma

Iara

Leonne

Filippa

Flippa

Annons:
Fridaaaa
2013-10-20 19:28
#42

#41 Filippa heter min kusin.
Wilma har nämnts tidigare, tyvärr för vanligt.
Hur uttalar du Iara?

Leonne, Alma, hmm vet inte riktigt, ev skriva upp Alma 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[JollyJustin]
2013-10-20 19:31
#43

Iara utalar jag = I(a med tecken över)ra

Fiffi

Minna

Tessie/Tess

Timla

Alissa

Sök annars på google ;)

Fridaaaa
2013-10-20 19:35
#44

#43 Fiffi = big nono, vanligt samt för "mesigt" eller vad man ska säga.
Tessie och Tess har jag med fått på förslag, Tessie har jag skrivit upp.
Alissa nja.

Har googlat 😉 Men kommer upp massor av namn på olika sidor och finns ingen chans i världen att jag kan kolla igenom alla dem 😛

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Roxie
2013-10-21 00:15
#45

Tycker du ska sätta dig i lugn och ro och själv klura ut något. Du har fått massa tips men inget som passar, så det finns nog inte mycket mer vi här inne kan göra. Det är du som ska välja namn inte vi. Och ja, alla har vi olika smak. En sak till, tänk på din attityd. Folk försöker hjälpa dig :)

// Sofia

Spiritinthesky
2013-10-21 08:39
#46

Såg ovan att du lyssnade på rock. Hayley (hayley williams) Valentine, Sparzanza, marilyn, kiss och queen

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Fridaaaa
2013-10-21 10:33
#47

#45 Jag har satt mig ner i lugn och ro men står still i huvudet, därför vill jag ha namnförslag för att vips kanske det rätta kommer fram.
Och en av anledningarna till att många namn inte passar som folk har sagt, är som jag sagt innan,pga att de är inte som jag skrivit i #0, utan vissa har varit precis motsatsen.
Jag vet att jag ska välja namn, inte sagt motsatsen,men är inget fel med att vilja ha namnförslag för det 🙂 Ibland står det still och man inte kommer på något bra och då är det bra att få tips och idéer, kan hjälpa till liksom 🙂

Vilken attityd? Jag har ingen attityd, Jag har skrivit helt vanligt, normalt, inget annat. Om du syftar på det till Kakisen123 är det pga personen i fråga gav Loosertecknet, och kunde bara tolkas som att det menades till mig, inte så konstigt att man blir upprörd då, eftersom det är ingen bra attityd, samt elakt, någon annan "attiyd" har jag inte haft, skrivit helt normalt, så sårande när du skriver så, för förstår inte alls vart du fått det ifrån 😮😕 Skrivit helt normalt när jag läser det.

#46 Ja det gör jag 🙂
Queen är kungligt också, vilket jag helst inte vill ha (inte mycket för kungligheter), Kizz är tyvärr inget tiknamn för mig. Hayley skriver jag upp, fint. 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[JollyJustin]
2013-10-21 17:15
#48

Du blev ganska sur på mig :( (På pm)

Annons:
Fridaaaa
2013-10-21 17:22
#49

#48 Pm tas via PM, inte här.
Och ja, det var jag först, men inte så konstigt, samt att vi redde upp det = inget som behöver diskuteras vidare här eller hur? 🙂 Och som sagt, var inte konstigt att jag blev det heller.

Så, nu övergår vi till tråden 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[JollyJustin]
2013-10-21 17:40
#50

Vilka namn har du på listan?

Fridaaaa
2013-10-21 17:49
#51

Dessa namn har jag skrivit upp:

  • Naomi
  • Roxy
  • Roxie
  • Malwa
  • Hera
  • Ellie/Eli
  • Millie
  • Milly
  • Nala
  • Vera/Wera
  • Izzie
  • Cookie
  • Lycka
  • Chanel
  • Vilja
  • Zelda
  • Chui (betyder leopard)
  • Mitzi

Vet inte om jag glömt någon. Några är jag osäker på, några är det jag fastnat för.
Så namn i det stuket som dessa Glad

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[JollyJustin]
2013-10-21 17:52
#52

Chuzzy

imsuchadiva
2013-10-22 12:05
#53

Du är rolig du TS… Du blir irriterad när folk ger namn du inte gillar, namn du inte tycker passar. Av de namnen du skrivit upp så vet jag djur och människor som heter minst hälften av de namnen du skrivit. Så för mig är vissa av de namnen männisnonamn, och vissa är helt vanliga och populära namn för mig. Ingen kan för tusan veta vad du gillar och inte gillar. Visa lite uppskattning ist när folk är snälla och ger massa tips när du själv inte orkar kolla igenom alla sidor som redan finns med massa namnförslag. Arizona Joliee/Jolene Adriana June Mindie/Mindy Bönan Lady Droppan Zoe Gemma Sheena

Fridaaaa
2013-10-22 18:31
#54

#53 Jag har inte blivit irriterad på någon här när de har gett namn som inte jag gillar, vad har du fått det ifrån? För det stämmer verkligen inte.

Nej det vet jag väl om! Men har skrivit i bland annat #0 vad jag söker på ett ungefär, eller hur? Samt att jag inte vill direkt döpa djur till de namn jag redan har, har haft eller som finns nära i min omgivning. Upp till mig. Och ta reda på saker först tack, ta via PM istället för att skriva orelevanta saker i tråden istället.

Jag har visat uppskattning, och är tacksam för förslagen, så du behöver inte ha den tonen eller komma med påståenden tack som inte stämmer. Håll dig till vad tråden handlar om, så blir det inte så lång med massa onödigt, ber jag dig. Tack på förhand!

Har även skrivit upp en lista på namn jag har valt ut, då kan man se ungefär vad jag är ute efter också, eller hur?
Så vill du något mer ang detta, så PM istället, för jag tänker hålla mig till tråden i alla fall. Tack för namnförslagen.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[JollyJustin]
2013-10-22 20:34
#55

Hon var inte arg , du var det faktiskt TS

Annons:
Fridaaaa
2013-10-22 20:38
#56

#55 Vad menar du nu? Jag har inte sagt att någon är arg.
Och när var jag arg? Jag var irriterad på dig en gång i tråden, men har inte varit arg i tråden.  Släppt det nu tack, vi har diskuterat det i PM, räcker där, behöver inte fortsätta igen här.

Snälla håll er till trådens ämne! Annars vill jag att någon låser tråden, eftersom det blir massa utanför ämnet annars = svårt att sållra bland det som tråden handlar om.
Jag vill ha namnförslag, inget annat. Och man är inte otrevlig osv bara för att man ratar vissa sorters namn, inte skriver ibland med smiley osv.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

imsuchadiva
2013-10-22 21:19
#57

"Har även skrivit upp en lista på namn jag har valt ut, då kan man se ungefär vad jag är ute efter också, eller hur?" Japp, och i din lista ser jag allt ifrån människonamn till vanliga djurnamn.

Fridaaaa
2013-10-22 21:46
#58

#57 ja jag har aldrig skrivit att jag inte vill ha människonamn eller vanliga djurnamn heller :) skrivit att jag inte vill ha gammaldags som t.ex Siri och såna namn eller jättevanliga namn som t.ex Mimmi och såna :) (ser nu att "jätte" saknas före vanliga i #0, måste ha fallit bort i all hast) Sedan tror jag man upplever olika, beroende på vart man bor vad man tycker är jättevanliga med kanske :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[_annaH]
2013-10-23 11:39
#59

Det är ju ganska svårt för oss och veta vad du tycker är "vanliga namn" och "gammaldags namn" Siri tycker te.x jag är ett ovanligt namn och inte alls så gammaldags.

Fridaaaa
2013-10-23 13:51
#60

#59 Läs #58 😉
Men gammeldagsnamn har jag för mig är ganska lika överallt, för vissa namn räknas ju mer till mer gammeldags än vad andra gör. Alltså namn som var vanliga förr helt enkelt. 
Samma med "jättevanliga" namn, finns ju t.ex listor som brukar göras på de allra vanligaste namnen, så jag har tänkt 🙂 Alltså typ top 10-vanligaste hundnamnen i Sverige:

1. Molly
2. Bella
3. Wilma
4. Ludde
5. Ronja
6. Bamse
7. Rocky
8. Charlie
9. Sigge
10. Alice

(enligt jbv, Källa: http://allas.se/popularaste-hund-kattnamnen-2013/)

För mig är gammeldags (både tjej och killnamn): Siri, Sigrid, Arvid, Manfred, Ruth, Doris, Alfred och såna namn 🙂
Hoppas ni förstår hur jag menar.

Som jag sa i #58, kan jag tänka mig vanliga namn men inte de allra vanligaste. (jättevanliga). Vill ha i samma stuk som i listan jag lagt upp 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[JollyJustin]
2013-10-23 17:26
#61

Jag kan itne hjälpa dig , du gillar inte mina namn o inga andra typ

Fridaaaa
2013-10-23 17:30
#62

#61 Men snälla, släppte det nu skrev jag ju. Nej jag är inte arg/irriterad nu men läs gärna vad jag har skrivit ang detta nu tack. Underlättar massor.

Nu överdriver du lite grann tycker jag, jag har inte ratat alla namnen här. Har dock fler trådar, så blir lätt att flera namn upprepas samt att man tycker olika om olika namn, that´s life 🙂 Betyder inte att jag är otacksam, otrevlig eller inte är tacksam för hjälpen.
Och anledningen till att jag inte gillade flera av dina namn är just pga att de hade med Justin Bieber att göra och jag gillar inte honom samt att vissa har nämnts sedan tidigare (självklart inte lätt för dig att veta därav anledningen men snällt av dig att ge namn och hjälpa till såklart, det uppskattar jag. Men jag ber dig, släpp detta nu och läs det jag skrivit istället 🙂 Har beskrivit bättre i #60 vad det är mer jag söker efter, så blir det lättare med för er att veta ungefär vad det jag söker efter.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[JollyJustin]
2013-10-23 17:33
#63

Får jag inte säga att jag inte kan hjälpa dig?

Du gillar inga namn heller

Fridaaaa
2013-10-23 17:35
#64

#63 Det har jag inte påstått heller.
Nej det stämmer inte, annars hade jag inte haft en lista med namn som folk hjälpt mig med eller hur?
Så, håll dig till tråden och släpp det. Så blir det inte massa onödigt, respektera det tack, blir mycket svårare att hitta namnen osv, om det står massa annat. Och läs som sagt det jag har skrivit och förklarat.

Men du får gärna komma med namn utefter det jag har beskrivit vidare i tråden, bara välkommet! 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cahira
2013-10-30 02:32
#65

Wish (önskan) :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

vanessagustavsson
2013-10-31 18:27
#66

äsch kan den inte bara heta namnlös då? 😂haha

Fridaaaa
2013-10-31 18:33
#67

#66 Haha nej verkligen inte xD

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ktisroinen
2013-11-03 20:38
#68

På klubben här hemma finns två hundar om heter Vissla och Viska, jättefint tycker jag! Yissah är fint också tycker jag! (uttalas som gissa). Personligen gillar jag annars människonamn eller vad man ska säga, Stella eller Selma (vår hund heter Max och katten heter Lucas), men vad jag förstår vill du ha mer "djuriga" namn om du fattar vad jag menar :P

Fridaaaa
2013-11-03 20:47
#69

Bestämt mig nu 🙂

Och det blir: Roxy 🙂

#68 Hur menar du med "djuriga" namn? 😛

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[JollyJustin]
2013-11-03 20:48
#70

Hon menar att det passar mest till djur och inte till änniskor typ :)

Fridaaaa
2013-11-03 20:51
#71

#70 Ville veta hennes förklaring på det hur hon menade och tänkte😛 Man kan ju se olika på den betydelsen nämligen.
Eftersom flera namn jag har gillat, har varit som både människor och djur kan heta, därav min undran till henne 🙂
(inget illa menat mot dig, utan ville ha just hennes förklaring, eftersom det var hon som sa det, så jag vet hur just hon menar)

Men nu är namnet bestämd ändå så ^^, Och det är inget "djurigt" namn 😛🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ktisroinen
2013-11-03 21:40
#72

Ja det är klart, det kanske är en personlig definition det tänkte jag inte ens på. Men för mig är "djuriga" namn namn som (i mina öron i alla fall) inte passar så bra på människor och kanske inte låter så seriöst eller mer som ett smeknamn liksom. Bella som någon hade nämnt, är ju ett smeknamn för Isabella exempelvis. För mig (!) är de enda namnen på listan du skrev innan som är människonamn Vera och Naomi. Roxy är för mig ett djurigt namn. Men det är nog upp till var och en hur man definerar djurnamn respektive människonamn.

Fridaaaa
2013-11-03 21:42
#73

#72 Ja precis, för mig är Roxy både djurochmänniskonamn.
Hera, Ellie/Eli, Milly, Millie och Malwa är människonamn för mig också, eller ja bådeoch 🙂 Så som du säger, definitionsfråga ^^,

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: