Annons:
Etiketthälsa-och-sjukdom
Läst 2408 ggr
madeleinepa
7/6/13, 11:23 AM

Tungan utanför munnen

Min kines var till veterinären för att få bort tandstenen, några tänder drogs också bort och han hade dubbelt av vissa. Men efter åt så har han haft sin tunga lite utanför munnen på sidan hela tiden, alltså munnen är ju stängd då. Han tar som inte in den helt i munnen utan ena kanten sticker ut lite. Vet någon varför han gör så?🤔

Annons:
H_T
7/6/13, 2:17 PM
#1

Det kan bero på att han inte har tänder där.

A crazy little bitch! 👍

-Cissi-
7/6/13, 8:03 PM
#2

Har han vaknat upp ordentligt?

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

madeleinepa
7/6/13, 8:09 PM
#3

#1 ja, jag har också tänkt det. #2 jo, det är 2 veckor sen ungefär, så han borde ha gjort det 😄

-Cissi-
7/6/13, 8:11 PM
#4

Haha :P förhoppningsvis ;) han kanske tycker det är skönt eller nått :P

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

[Nude]
7/7/13, 12:49 PM
#5

När tungan hänger ut beror det i regel på att det saknas tänder. Tungan har liksom inget stöd då. Det är iaf den förklaring jag både har hört och läst mig till.

Jag är jättenoga med Sylvester tänder. Varje dag får han Plackof som säljs hos veterinär. En liten burk räcker skitlänge. Detta Plackof löser upp placken så när han tuggar på någonting så rivs placken liksom bort. Dessutom luktar han gott ur munnen. Något som en vän förvånat påpekade.

Minst varannan dag får han tandborst-tuggben. Det finns nu en billigare variant att köpa som heter Sjöbogårdens.

Upp till toppen
Annons: