Annons:
Etikettvalp-hundköp
Läst 1412 ggr
Bjallstal
7/3/13, 11:48 AM

Valpbädd?

Vad har alla ni där ute för bädd till era hundar? Speciellt när dem var valpar? Får hem min underbara puff på söndag :D och vilken storlek ska man ta? Tänkte köpa en att ha under valstriden då jag vet att han kommer ta sönder den på gått sätt samt växa ur den :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Annons:
Bjallstal
7/3/13, 11:49 AM
#1

Älska autocorrect på IPaden, hoppas ni förstår ändå :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Roxie
7/3/13, 11:56 AM
#2

Vi har en biabädd i sovrummet och i vardagsrummet har hon sin bilbur och filtar. Det är sällan hon sover i son bädd i sovrummet, utan hon ligger helst i fotändan på sängen. I vardagsrummet ligger hon ibland i sin bur, men oftast i soffan eller under soffan :P
Vår valp är snart 5 månader gammal.

// Sofia

Bjallstal
7/3/13, 11:59 AM
#3

Vi har biabäddar till våra två stora hundar. Valpen och hans syskon har en bia nu så funderade lite på en sådan, dem tåler en del i alla fall. :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Visper
7/3/13, 12:36 PM
#4

Jag köpte en rottingkorg på ben till vapen och han tuggade inte på den alls. Han älskar den och nu har nykomlingen fått en lika dan. Jag har biabädd i vardagsrummet och en typ tempurbädd under skrivbordet. Jag har värmegolv i vissa rum och kalla golv i andra.

Intehärutandär
7/3/13, 7:58 PM
#5

Hade ingen alls. Han satt fastklistrad på mig. :) Hade ordnat en bädd av tjockare stolsdyna och pläd, men den ligger han bara i väldigt sällan.

Banankaka320
7/5/13, 1:25 PM
#6

Sängen ;) Men hon älskar såna igloo kojor


Annons:
Upp till toppen
Annons: