Annons:
Etikettbild-video-trådar
Läst 8074 ggr
[_annaH]
5/28/13, 2:30 PM

Bildtråd- Dexter

Tänkte visa lite bilder på min valp Dexter! Samt berätta lite om hans utveckling.

Fick honom när han var 10v gammal, nu på lördag blir han 14v. Tiden går liiite för fort 😉

Annons:
[_annaH]
5/28/13, 2:32 PM
#1


Första gången vi tittade på honom! :)

[_annaH]
5/28/13, 2:33 PM
#2

Sover tillsammans med sin nalle 💋
Bild: Dexter

[_annaH]
5/28/13, 2:36 PM
#3

Nu tejpar vi inte öronen längre, tog bort tejpen då han kliade öronen iprincip en hel natt och då tyckte jag att det inte är värt det. Sen såg jag även lite blåa stänk i ögonen så blir nog ingen utställnings hund :)
10v på bilden

Bild: <3

[_annaH]
5/28/13, 2:37 PM
#4

Såhär ska man sova på husse!

Bild: Sötisar

[_annaH]
5/28/13, 2:38 PM
#5

11v
Bild: Fina killen

[_annaH]
5/28/13, 2:39 PM
#6

11v

Bild: Sötis

Annons:
[_annaH]
5/28/13, 2:40 PM
#7

13v

Foto

[_annaH]
5/28/13, 2:47 PM
#8

Jag började att träna Dexter vid halsband rätt tidigt, sedan började vi med koppel vilket han tyckte va jätte obehagligt och fick panik så fort man drog lite i kopplet eller om han drog. Men vi har tränat massor och nu är han inte rädd längre och kan gå bra i koppel! 

Så igår gick vi ner till sjön med andra hunden (tar ca 5min att gå ner dit) så min syster höll andra hunden medans jag tränade Dexter, vi mötte 3 bilar och han brydde sig inte om dom alls. Sedan ligger sjön vid en skog så där sprang Dexter lös och han var verkligen kontaktsökande hela tiden, sprang han lite framför mig så stannade han och vänta in mig och kolla mig i ögonen :)

Tyvär så har jag jätteont i knät idag och kan knappt gå så vi får ta en kort promenad.

Roxie
5/29/13, 11:39 AM
#9

Härligt att det går så bra! Och vilken underbart söt liten kille!

// Sofia

Cahira
5/30/13, 3:31 AM
#10

Vilken sötnos! 😍

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[_annaH]
5/30/13, 11:45 AM
#11

Här är en bild från i Tisdags. Då trodde vi inte att regnet skulle komma så vi tog inte med något täcke men såklart började det att regna, massor. Så fick offra min nytvättade hoodjacka till min sötnos :)
Har inte tagit så mycket mer bilder men idag så ska vi ta massor av bilder :)!

[[Mellebelle]]
6/28/13, 3:46 PM
#12

visa fler bilder på fina Dexter! 🙂

[Forest]
6/28/13, 10:37 PM
#13

Vilken sötnos fint att han var så ljus o bara lite mörkare fläckar, jätte sött ansikte måste jag säga ❤️

Annons:
[_annaH]
6/29/13, 10:07 AM
#14

Ska ta lite nya bilder på honom idag :) Just nu är han orakad så han har en del päls på både kroppen och ansikte :)

[_annaH]
7/1/13, 9:41 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Raka ner honom igår, åh va sambon kommer va glad nu😉Dock raka jag ner ansiktet till 3mm då han ser ut som en gubbe om jag rakar ner helt! 

Iallafall så va han ensam hemma en timme med Lady vår andra hund och det gick jättebra, de fick vara i köket så länge, och hade slängt alla Dexters leksaker i en hög och när vi kom hem så låg de utspridda överallt i köket haha. 

På kvällen fick han för sig att de flesta av leksakerna skulle ligga i soffan inte på golvet. Så han sprang och hämta en och en o la i soffan. Busen!

-Cissi-
7/1/13, 7:08 PM
#16

Han är en av dom finaste kineserna jag sett! ;)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

[_annaH]
8/8/13, 5:15 PM
#17

Just nu är jag sjuk så kan inte lägga upp några bilder. Men kan tala om att han är STOR grabb. 38 cm i mankhöjd… :)

[_annaH]
8/8/13, 5:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

En bild på dexter i hans nya säng. Husse va inte så glad då den e lite rosa ;) men dexter älskar den o sover hellre där än brevid mig :p

HannaVastervik
8/8/13, 7:09 PM
#19

vad har du för trimmer? =) Hur långt ner rakar du cresten?? Alltså vart tar den slut? ;p

[_annaH]
8/8/13, 8:14 PM
#20

#19 köpte en liten trimmer på jula och när jag rakar så rakar jag ner helt. Ansiktet låter jag va för annars ser han så gubbig ut :p cresten är till knappt halva ryggen. Kan ta bild imorgon :) låter cresten vara

Annons:
-Cissi-
8/8/13, 9:47 PM
#21

#20 Hur långt ner är cresten på "bogen" :) han är väldigt gullig i sin rosa säng ^^

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

[Forest]
8/8/13, 10:25 PM
#22

Himmla söt vart han nerklippt, han har rätt hög nakenhetsgrad? eller är han en puff tycker inte han ser ut att ha så jätte mycket päls som en puff :) Han är verkligen super fin

Roxie
8/9/13, 10:21 AM
#23

Han är ju så charmig :) En väldigt pälsad liten "nakenfis" - du är säker på att han inte är en puff? 😉

// Sofia

[_annaH]
8/9/13, 11:53 AM
#24

Han är ingen puff :) Han har bara ganska hög hårighetsgrad. Pälsen har slutat växa där han är "naken" så den blir inte lika lång som cresten. Han är väldigt lik sin mamma som oxå har rätt hög hårighetsgrad. Pälsen är även inte lika tät som på en puff och är väldigt sträv vid det "nakna". 

Försöker lägga in bilder via mobilen men går inge vidare haha. OM jag lyckas så kommer jag lägga till texten efteråt då jag HATAR att skriva på mobilen, kommer nog återgå till knappmobil ;)

[_annaH]
8/9/13, 11:58 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#25

Såhär gillar han o sova mellan mig och husse på morgonen. :)

[_annaH]
8/9/13, 12:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

Svårt att få en bra bild på honom då han hela tiden rör sig eller ska fram till mig, men ibland så lyckas man någorlunda bra haha! :)

[_annaH]
8/9/13, 12:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#27

Vet inte vad jag skulle ha gjort utan min lilla plutt. Han förgyller våra dagar till max! Alltid full rulle här hemma, han hittar alltid på något som får hela familjen att skratta, som att springa och slänga sig i sin säng så den glider iväg, ta upp alla leksaker i soffan, busa med katten. Historian kan göras lång. 
Han gömmer alla ben, helst i soffan bakom kuddarna, vet inte hur många gånger jag hittat ben i min säng, under min kudde..

Annons:
[[Mellebelle]]
8/9/13, 12:10 PM
#28

han är så fin! haha måste bara berätta att jag drömde om din hund inatt  xD var nog från igår då jag kika på dom nya bilderna du lagt ut på honom haha ^^

[_annaH]
8/9/13, 12:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#29

För ett tag sen träffade jag en tjej som blev stormförtjust i Dexter, hon va så förvånad över hur framåt han va. Hennes kompis kines va så nervös och rädd av sig och kom aldrig  fram och hälsa på henne, trots att hon träffat den hunden hundratals gånger. Hon blev sugen på att skaffa en liten men va rädd att hon skulle få en rädd och nervös kines.

[_annaH]
8/9/13, 12:11 PM
#30

#28 haha va kul 😃

[_annaH]
8/9/13, 12:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#31

Nu har luggen växt till sig rejält så måste ha toffs eller hårspänne på han, vilket han INTE tycker om. Men han börjar acceptera den lite mer för varje dag. Ska även trimma hans ansikte så fort jag blir frisk. Vill inte raka ner ansiktet helt då han ser ut som en riktig gubbe då haha!

Cahira
8/9/13, 8:23 PM
#32

Tycker han ser mer gubbig ut i skägg ;) Smaksak. Toksöt vilket som! ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

-Cissi-
8/9/13, 8:39 PM
#33

Vad heter uppfödaren du köpt han från? :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

[_annaH]
8/10/13, 6:48 PM
#34

#33 

http://www.shinytreasure.minhundsida.se/Startsidan

 Här är hon jag köpte Dexter av, och detta är hennes döttrar (som även födde upp Dexter,dom  hjälpte deras mamma), nystartad kennel: 

http://www.hundtassens.se/

Annons:
[_annaH]
8/10/13, 6:51 PM
#35

Idag va Dexter påväg att gå sin lilla promenad runda själv, tänkte släppa ut honom innan jag skulle lägga mig, hade förövrigt 39.8 graders feber och va ensam hemma. Dexter va självklart kissnödig men ville gå en liten promenad och gick mot vägen, fick springa efter honom, halvtdöd och hes skrika då jag typ tappat rösten. 
Tror någon saknar de långa promenaderna, nu är det min syster på 10 år som får gå med honom men då blir det inte långa promenader haha.

-Cissi-
8/10/13, 9:40 PM
#36

#34 Tack så mycket :) ska kolla upp dom lite

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Madicken4
8/13/13, 7:35 PM
#37

Jättefin hund!😍

[_annaH]
11/12/13, 11:06 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#38

Nu var det längesen jag la upp något här!

Roxie
11/12/13, 12:30 PM
#39

Men stiliga killen :)

// Sofia

[Åva]
11/12/13, 10:25 PM
#40

Kul ! Jag har Dexters syster här hemma :) Nåva! (Cleopatra på stamtavlan) Vad söt han är! ❤️ Är inte inne här så ofta men vart snopen nu när jag såg hennes bror här, så var tvungen att skriva en rad iaf ;D

Cahira
11/13/13, 2:37 AM
#41

Gullefröet. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
[_annaH]
11/13/13, 3:46 PM
#42

#40 Åh va skoj! Har du någon bild på henne :)?

[Åva]
11/13/13, 4:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#43

#42 Jadå, men ville inte lägga in bild på henne och "stjäla" din tråd med söta Dexter, liksom. ;) Har du inte sett henne på deras hemsida? Den uppdaterades nyligen! Visserligen bara med en bild, men ändå! 

Hur som helst, ska se vad jag hittar på datorn. Datorn är ny, så har inte hunnit få in så mycket bilder här ännu. Men någon finns det alltid :)

[Åva]
11/13/13, 4:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#44

En till. Man kunde bara skicka med en bild åt gången, tror jag?

[_annaH]
11/13/13, 5:04 PM
#45

#43 Gud va fin hon är!
Har inte kollat sidan på ett tag men ska kolla där :)

har du träffat någon av de andra valparna? Eller har kontakt med någon :).

[Åva]
11/13/13, 5:56 PM
#46

#45 

Tack så mycket! :)

Har inte träffat någon valp förutom när jag då var där och hämtade min. Så har därför heller ingen kontakt med någon. Du då? :)

Cahira
11/14/13, 1:03 AM
#47

Gud så söta flätor!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[_annaH]
11/14/13, 9:56 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#48

En bild på Dexter som springer lös. Åva hut hög är din tjej? P.s skriver från mobilen vilket jag hatar så lägger upp bilder från datorn sen! Dexter ligger med ett ben i munnen o försöker skälla..

Annons:
[Åva]
11/14/13, 3:15 PM
#49

#47 Tack :) #48 Hon är 31cm lång och väger kring 4,3-4,5kg växlar lite :) Vad söt han är på promenaden :) Ler han något?min Nåva gör det när hon gjort något "dumt" å man säger åt henne ;) Sen undrar jag är din Dexter "pratig"? Nåva pratar en hel del med mig :)

[_annaH]
11/14/13, 3:38 PM
#50

#49 Okej :)
Ja han ler hela tiden, räcker att man säger "hej" så får man ett stort smile av honom :). En riktig le maskin är han! Sen ler han verkligen om man säger fy och nej om han gör något dumt ;). Då ler han allt han kan och försöker fjäska riktigt mycket haha!
Pratig är han inte men skällig är han verkligen :P 

Vart bor ni? Hade vart kul om de kunde träffas någon gång kanske ifall ni bor nära så att säga haha :)

[_annaH]
11/14/13, 3:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#51

Nu kommer det en del bilder, blandade från nu och när han va mindre.

Stranden är ett favorit ställe :)

[_annaH]
11/14/13, 3:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#52

Gick nästan varje dag till stranden med Dexter. Dock åt han sanden i smyg så när han bajsa så gick de inte o plocka upp bajset för de va som sand :P

[_annaH]
11/14/13, 3:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#53

Trött? 😉

[_annaH]
11/14/13, 3:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#54

Titta på matte är också kul 😉

[_annaH]
11/14/13, 3:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#55

😎

Annons:
[_annaH]
11/14/13, 3:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#56

Finns det sol i huset så ska man ligga där 😉

[_annaH]
11/14/13, 4:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#57

Dexter med sin favorit leksak.

[_annaH]
11/14/13, 4:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#58

Här försöker han tigga till sig lite mat😉

[_annaH]
11/14/13, 4:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#59

Dexters första snö. Inte så skoj om man inte har skor på, men…

[_annaH]
11/14/13, 4:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#60

..Så fort skorna åkte på så va snö det roligaste som finns!!! Fick tvinga in honom tillslut 🙂När snön kom så tänkte jag, nu kommer jag aldrig få ut honom, men nejnej det blev istället svårt att få in han 😉

Det är frost på mornarna och Dexter älskar det, tror nog att han tror de är lite snö. För han springer runt på gräset som en galning och drar upp frosten från gräset :P

[_annaH]
11/14/13, 4:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#61

Bus =)

[_annaH]
11/14/13, 4:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#62

Sista bilden för idag, en mysbild :)

Annons:
[Åva]
11/14/13, 4:28 PM
#63

#49 

Haha ! Det där med att le och fjäska som bara den vid dumheter, gör min lilla korv också. Men nästan enbart då. Precis som sin pappa tydligen ;) 

Men din lilla Dexter verkar vara mer som sin mor då. Vad kul! :) 

Nåva brukar inte skälla, men hon "gruffar" om hon hör någon utanför vårt hus. Sen om det bara kliver in någon i huset och hon inte är beredd på det så skäller hon :) Hon blir dock nervös av att höra andra hundar skälla, nästan som att hon tror att det är på henne dom skäller. Då kurar hon ihop sig och svansen åker ner.. 

Vilka jättefina bilder ni har tagit på Dexter :D :D! SÅÅ charmig! Gillar alla bilder, men främst dom när han leker i snön haha ;D Så söööt! Man ser hur busig han verkar vara! Det är så härligt med kinesrace!

Nåva gillar verkligen inte att vara ute när det är snö eller regn. En typisk kines verkar det som ;) När vi tog hem henne hade vi ett himla problem att få henne att gå framåt i kopplet, hon satte ankare  med baktassarna direkt! Annars brukar det ju vara att hundar vill framåt och titta, men inte hon ;) Och inte vart det bättre av att det blåste ute heller, det var jätte jätte läskigt! 

Men nu är hon ju inte rädd för blåsten eller regn/snö o sv. Bara att om det regnar eller är ruggigt väder, så vill hon inte gärna gå ut. Men man får vara envisare :) Dom är för roliga och härliga!

[Åva]
11/14/13, 4:33 PM
#64

Glömde ju fråga : Hur gick det med den blåa färgen i ögonen? Försvann det?

[_annaH]
11/14/13, 4:37 PM
#65

#63 Ja asså det är en blå rand runt pupillerna :)
Hur är din tjej vid hundmöten?, Dexter är rädd för andra hundar i början, så han skäller o morrar massor :/.. Men när han fått hälsa i sin takt så är det super kul o busa 😃

[Åva]
11/14/13, 5:22 PM
#66

.

[_annaH]
11/15/13, 4:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#67

Skillnad? ;) #62 Nu och denna bild: då

[Åva]
11/15/13, 5:06 PM
#68

Ja verkligen stor skillnad :) liten har blitt stora killen!! Sockersöt!

-Cissi-
11/15/13, 5:16 PM
#69

Vad är det för ras på din andra hund? :) Väldigt söta både två 👍

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Annons:
Cahira
11/16/13, 5:19 AM
#70

Fluffig har blivit slät och slät har blivit fluffig. 😂

Ursöta båda två! ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[_annaH]
11/21/13, 11:01 AM
#71

#69, hon är en irish soft coated weaten terrier, tax, collie och pudel :)

#70 Haha ja! 😂

[_annaH]
11/25/13, 10:53 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#72

Såhär glad blev Dexter när paketet kom 😃

Visper
11/26/13, 9:25 PM
#73

#44 Det där med flätorna var ju en jättebra idé.😉

Det ska jag göra på min puffkille.!!

[Åva]
11/27/13, 2:46 PM
#74

#73 Ja, gör det! Jag blev så irriterad på att tofsen jag hade innan på henne, bara "försvann" så började göra flätor på'na! Och nu är det aldrig några problem och hon verkar gilla det bättre!

Skicka gärna en bild, så får jag se hur det blev? 😉

[Åva]
11/27/13, 2:48 PM
#75

#72 Vad sött! Jag har försökt fånga bild på Nåva, när hon skrattar. Men inte det lättaste! Vad var det i paketet undrar ju nyfikna jag då? 😂

[_annaH]
11/28/13, 9:55 AM
#76

#75 haha jag har heller aldrig lyckats! Så jag filma honom med mobilen och fick han att le så sen så pausa jag och tog stillbild :) Annars hade jag aldrig lyckats :P Blev inte bästa bilden men ändå! 
Det var foder och en julklapp till Dexter, kan lägga upp en bild på den sen!
Fast jag vill såå gärna ge han den nu haha orkar inte vänta =)

Annons:
[Åva]
11/28/13, 4:07 PM
#77

#76 Fanken så smart! Ska försöka göra det jag med, filma och ta stillbild :) Jag tycker det vart rätt bra ändå, med tanke på att det brukar gå snabbt med leendena, dom kommer liksom i omgångar. I allafall för Nåva ;) Men hon ler nästan bara när jag "fyar" henne över något. Inte lätt o stoppa fram kameran i fejset då haha :D Vad kör ni för foder till Dexter? Nåva äter eukanuba och det fungerar hon bra på. Vad var det för julklapp till Dexter? :D Spännande!

[_annaH]
11/28/13, 4:41 PM
#78

#77 Haha ja de är verkligen snabba :P Men Dexter ler nästan hela tiden, räcker att man säger hej till han så får man ett stort fint smile haha! Han äter Standardt just nu :). Han åt VoH förr men har inte plats i frysen till det längre :(. Han fungera super bra på det färskfodret men som sagt, finns ingen plats längre. Men Standardt funkar han bra på :)! Han är ganska känslig annars vid foder. Han åt innan jag köpte standardt ett foder (kommer inte ihåg vad det hette) och han va super dålig i magen o pruttade väldigt mycket och hade världens äckligaste andedräkt. Kunde ibland spy upp maten..

http://animail.se/julskoldpadda-15-cm.html 
Denna köpte jag :D men vill ge han den nu haha!

[Åva]
11/28/13, 4:58 PM
#79

#77 Då är Dexter som deras mamma då ;) Nåva verkar mer lik deras ena bror och pappa! angående leendet.

Jag gav min förra kines vOH ett tag, men upplevde att hennes bajs blev riktigt riktigt hårt, det liksom smulade sig och det var obehagligt för henne, så slutade med det. Kanske är vanligt under en tid att det blir så? Jag har iaf inte vågat testa färskfoder på Nåva. Tror jag behöver läsa på mer eventuellt innan jag ger mig på det där. Så hon får köra på det hon äter tills jag är mer trygg i det hela. Sen upplevde jag inte heller att min förra hund blev mätt på det dom angav att man skulle ge. Det var för lite. Ett jäkla meck helt enkelt. Men som sagt, kanske jag bara behöver läsa på mer.

Vilken fin fin leksak, den blir han nog storm förtjust i! Jag förstår dig att du vill ge den till honom nu, det hade jag med velat :) Jag är lite ivrig ibland haha!

[Nude]
11/28/13, 5:05 PM
#80

Tack för alla goa bilder du lägger upp på finaste Dexter. Vad har du för skor till honom, vad kostade dom och var har du köpt dom? Vore kul att veta eftersom han blev glad ute i snön när han fick dom!

[_annaH]
11/28/13, 5:12 PM
#81

#79 Dexter blev också jättehård i magen efter ett tag men då tillsatte jag lite vatten och då blev det bra igen :)! De jag märkte på Dexter va att han va väldigt galen när han skulle få mat. Men i slutet så åt han nästan aldrig upp sin mat :/..

#80 Dom kostade 129kr för 4 stk. De är helt okej tycker jag men kommer köpa ett mer rejäla skor senare :) Köpte dom på eskilstuna hundcenter =)

[Åva]
11/28/13, 9:26 PM
#82

#81

Okej. jag tillsatte olja, som jag inte minns namnet på. Men var så knöligt att hålla på med det där. OM jag testar med färskfoder på Nåva igen, så kanske det inte blir vOH utan något annat, som jag inte vet nu :P  Gäller ju att man kan köpa det här i Eskilstuna med liksom. B.la därför det vart vOH för att det fanns tillgängligt.

Visper
11/29/13, 8:44 AM
#83

#74 Han har för kort päls än så länge.

Annons:
[Åva]
11/29/13, 11:07 PM
#84

#83 Jaha, ja jag minns när Nåva mer hade något av en punk rocker frissa ;) Det spretade mest bara :D

[_annaH]
12/1/13, 9:39 AM
#85

Igår skulle vi åka till min bror på fika så Dexter fick ta sin åksjuke tablett som han blir rätt trött av. Hittade han sova i sängen som han inte sover i längre. Sötnos 😍
Köpte den för ett par månader sen och nu har han vuxit ur den 😛

[_annaH]
12/1/13, 9:40 AM
#86

Bebis Dexter 😍

Cahira
12/2/13, 2:02 AM
#87

Han är så söt!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[_annaH]
12/7/13, 10:30 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#88

Lite bilder från hösten :)

[_annaH]
12/7/13, 10:32 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#89

Han såg inte så mycket ett tag men nu klipper vi luggen med jämna mellanrum hos hundcentret!

[_annaH]
12/7/13, 10:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#90

Måste verkligen ta nya bilder på honom.. Men så svårt då han inte kan sitta still :(.

Annons:
[_annaH]
12/7/13, 10:39 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#91

Nu är det så att Lady har börjat löpa. Dexter är bara efter henne hela tiden och har svårt att sova på kvällarna. Stressar otroligt och kan inte sitta still. Men igår fick jag ärligt talat nog, han kunde inte lugna ner sig så jag sa ifrån och la han på pläden brevid sängen och därifrån fick han inte gå och han skulle ligga ner. Efter bara några minuter somna han. Och sov hela natten 🙂

Upp till toppen
Annons: