Annons:
Etikettbild-video-trådar
Läst 2759 ggr
kruger
2013-04-03 11:12

Lite hundbilder i vårsolen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Nu äntligen så känns det som att våren är på väg 😃.

Tog lite bilder på vår lille naken kille med sin lilla extra mamma, Whippetdamen ,Mindy

Annons:
kruger
2013-04-03 11:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ozzy alias " Råttan" - Mycket o lukta på i trädgården🤤

kruger
2013-04-03 11:19
#2

Kan finnas något gott i påsen 🤤

kruger
2013-04-03 11:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

ops!!! glömde bilden,hehe. kommer här!!

Erika89
2013-04-14 22:00
#4

Superfina båda två :)

kruger
2013-04-28 11:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Hej igen!

Nu har ju vårsolen varit framme ett tag o mina hundar ÄLSKAR o vara ute… så idag passade jag på o tog lite bilder när kameran var hemma!

Vår lille kines "Råttan" har blivit 7 månader… en riktigt pigg o glad liten krabat 😃

Ni får mer än gärna lägga in lite vårbilder på eran kineser i bildtråden! Det är både härligt o mysigt o se hundarna få vårkänslor när solen värmer gott 😃. Så bara bomba tråden med bilder o dela med er!!!

kruger
2013-04-28 12:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Råttan nyfiken på vad som rör sig i buskarna…

Annons:
kruger
2013-04-28 12:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Råttar har fått igång gamla damen, Mindy för en lekstund…

lockar
2013-04-28 12:41
#8

Fina båda två. Gillar Råttan.

kruger
2013-04-28 12:59
#9

# 8 tack så mycket! Råttan är helt underbar. Har haft en pp tik förr som var lite mer stillsam o lekte knappt ,tyvärr finns hon inte mer :(

Fick chansen på den här killen som är blandras ,Chinese crested naken (mamman) renrasig med stam och Papillion phale`n (pappan) renrasig med stam.

Tog en med så lite behårig som möjligt då vi ville ha en naken och därför föll valet på vår kille … (maken valde,hehe) ångrar inte en sekund 😃

vill så gärna ha en liten till men maken tycker att 2 hundar räcker så länge . Tycker vi kan skaffa en naken till när den gamla damen(whippet) inte finns längre … det får nog vänta!

Intehärutandär
2013-04-28 20:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Här är vår Spike 7½ månad. 🙂

Intehärutandär
2013-04-28 20:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

På farstun.

Intehärutandär
2013-04-28 20:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

En sista. Vi bor i radhus om tre lägenheter i var hus. Och på andra "flajen" bor en liten kurvig hund - som Spike älskar att busa med. Här står han och spanar efter honom i blåsten.

kruger
2013-04-28 21:59
#13

Oh! vilken stilig kille :) hur är han till sättet? är han av den keliga typen eller ? Gillar namnet spike… passar honom :)

Vår älskar o kela o sitta i knäet eller helst sova där…. är vääldigt mammig så han går inte för långt ifrån mig. Vi bor på en stor gård med gott om utrymme o springa på men han håller sig alltid inom lagom avstånd till mig :)

Annons:
Intehärutandär
2013-04-28 23:13
#14

#13

Skulle förstås stå lurvig, inte kurvig i mitt inlägg. Är ju båda hanar. 😃

Han är väldigt mysig och ska ligga nära mig. (Han ligger bakom mig i fåtöljen nu i skrivandes stund) Följa mig, så han inte missar en godbit eller lek. 😛 Fast han är också numer självständig och kan vara i ett annat rum och sova själv. Han går ifrån själv. I början grät han då jag gick på toa, satt på mina fötter då jag lagade mat eller diskade osv. 

Han såg ut som en Gremlin som bäbis, och en av ledarna heter Spike - så det fick bli det. (En heter Mohawk, det hade passat då med. Eller Stripe). Hans födelsenamn är Bo (Bosse Naken), men det gillade jag inte alls. haha.

Upp till toppen
Annons: