Annons:
Etikettövrigt-off-topic
Läst 2364 ggr
[Zipzee]
8/22/12, 7:34 PM

Har gjort det igen...

Som rubriker lyder - jag har gjort det igen!

Gjort vadå? Jo, jag har beställt 3 nya halsband. Halsband och koppel är enligt mig något man aldrig kan få för mycket av. Tyvärr instämmer inte min sambo i det så då måste jag sälja några av de jag har. Ville tidigare bara ha halsband med spänne, nu vill jag bara ha läderhalvstryp så idag blev det ett från Eckers och två från Noble Dog.

Nån mer än jag som lider av denna sjukdom? Skrattande

Annons:
Visper
8/22/12, 9:11 PM
#1

Joooo det är lätt att köpa både det ena och det andra på nätet. I dag höll jag emot och beställde inte schampoo Pet Head. Det var nära ögat.

Satum
8/23/12, 12:06 AM
#2

Jag beställer/köper nog grejer lite då och då till hundarna, nån rolig leksak, bädd, tuggpinnar m.m. men aldrig halsband faktiskt :D

De har ett halsband var som är perfekta så fler behövs inte! :)

jessicajones
8/23/12, 2:03 AM
#3

jag har också en viss förmåga att shoppa bort alldeles för många tusenlappar på min lilla bebis… sen slänger jag fakturorna/kvittona så fort jag betalat dem :P

Visper
8/23/12, 7:14 AM
#4

#3 Har också en strategi att snabbt kasta bort kvitton och fakturor..

Måste nog i alla fall  köpa det där schampot. Snart lön…

Sedan får det ine bli en enda hundpinal i september, utom en  Y-sele kanske.

[Zipzee]
8/23/12, 1:38 PM
#5

#4 Jag har en Hurtta y-sele till salu om du är intresserad? Grön i strl 45 :)

jessicajones
8/23/12, 10:18 PM
#6
#4 gör det! Pet Head har bästa produkterna!!
Annons:
Visper
8/24/12, 7:23 AM
#7

#6 Det ska jag. Verkar bara finnaspå nätet.

Banankaka320
8/24/12, 5:18 PM
#8

Kläder! Kläder är det jag köper mest till min nakenfis, dock behöver hon ett halsband ..Skäms


[Zipzee]
8/24/12, 6:54 PM
#9

Kläder har jag varit besatt av förut, men nu är det bara halsbandssjukan som är kvar. På sommarkvällar/höst blir det bara tröjor eller regntäcket. På vintern behövs det ju såklart mer. Hade MÄNGDER av overaller förut men blev för lat för att klä på det när det är så mycket smidigare med tröjor/täcken så jag sålde allt :P Har bara ett fåtal kvar till vintern men det räcker gott och väl när han har sitt Hurtta-täcke :)

Har du kollat på Noble Dog? Fick hem mina två därifrån idag, älskar dem! Otroligt välgjorda, jättemjukt läder och så vansinnigt snygga :D

Banankaka320
8/27/12, 7:21 PM
#10

#9 Hmm nää det har jag inte varit inne på! :) Jag köper de flesta kläder på tradera och blocket, aldrig slängt kläder förutom en stickad tröja som rottisen hade tuggat på, dock har en del försvunnit! Misstänker ngn syster har stulit det till sina vovvar! Flört


jessicajones
9/2/12, 11:14 AM
#11

#7 näää de finns i fysiska butiker också, iallafall i göteborg

Visper
9/3/12, 9:08 AM
#12

#11 Bor inte i storstad och de butiker som finns inom räckhåll har espree.

K.H
5/9/13, 4:05 PM
#13

Haha, jo men det känner jag igen, ska till Teba imorgon o shoppa en del, sonen (10 år) o jag säger alltid innan vi går "inte en massa leksaker idag!".. o vad har vi med oss ut… leksaker ;) det går åt o man hittar alltid något nytt kul, dessutom blir det som sagt kanske nåt snyggt koppel eller halsband med, ja förutom då de obligatoriska påsarna med hundtugg o hundgodis! Har dessutom gjort färglada fina halsband till mina hundar så nu måste dom har matchande koppel till det ;)

Annons:
Upp till toppen
Annons: