Annons:
Etikettrasegenskaper
Läst 2307 ggr
Banankaka320
2012-07-23 13:20

"Hur klappar man den?"

ALLA som träffar min nakenhund för första gången frågar mig hur man ska klappa henne … "Som vanligt svarar jag …". Så brukar jag säga på huvudet bara för det är de enda platsen hon har mycket hår på typ. (Nakengrad 1, lite hår på tassar och svans.) 
Sen tror många att hon är en chihuahua … (Oftast när hon har en overall och är orakad i ansiktet) xD

Känns lite som om man har en alien med kläder och koppel.. Oskyldig

Har ni fått konstiga frågor/kommentarer om era vovvar?


Annons:
Satum
2012-07-23 19:56
#1

Hahaha! Den har jag aldrig fått höra men många undrar vad det är för ras och en unge frågade sin mamma en gång "vad är det där för djur" sedan har vi fått höra "vilken fin dalmatin valp"… Hahahaha! Har säkert fått höra massa annat knas men minns inte alls :) Varje dag blir vi stoppade på gatan med våra två prickiga grabbar som väcker uppmärksamhet!

jessicajones
2012-07-26 22:41
#2

jag får också höra helt knäppa saker när jag är ute med min lilla nakenfis (valp) och varje dag får jag frågan Blir den större? från okända random människor

[bamsen]
2012-07-28 08:02
#3

Var hundvakt åt två CC:s en gång, fick höra "är du ute och rastar marsvinen? höhöhöhö" av någon avdankad komiker.
En annan gång med dom hörde jag av en underbar liten tjej ~6 år. "Titta mamma, två bebisar som inte kan lärt sig gå!"
det var på vintern då dom båda hade babyrosa overaller på sig, haha!

Banankaka320
2012-07-28 23:08
#4

Hahah naaww två bebisar :) Jag får jätteofta kommentarer från barn när Nala har kläder, "Titta!! Den har kläder!", "ja titta, den fryser och då måste den också ha kläder." Är glad att ingen att kommenterat negativt om hennes kläder, för då har jag förberett en hel "debatt" om varför hon har kläder! :D


[Zipzee]
2012-08-03 12:43
#5

Kommentarer om kläder kommer ju mest hela tiden. I övrigt brukar barn tro att han är en katt eller en råtta, det har jag hört några gånger haha :D

Upp till toppen
Annons: